سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

بازی خواسته یا ناخواسته «پرستویی» در پازل «بی. بی. سی»؛

وقتی آقای سلبریتی به جای توضیح برای حمایت هشت ساله از فجایع اقتصادی دولت «حسن روحانی» در عبارتی طنز خواستار امضای «حکم رفاه ملت» می‌شود!

مراسم رونمایی از آلبوم صوتی«من پرویز پرستویی»

سینماپرس: با فروکش کردن ماجراهای آمریکا، «پرویز پرستویی» که زیر شدیدترین انتقادات در فضای مجازی قرار گرفته بود، سعی نمود تا با نوشتن یک نامه انتقادی به رهبری و انتقاد شدید از وضعیت اقتصادی، در محافل شبه روشنفکری و اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی جایگاه جدیدی بازیابد.

به گزارش سینماپرس، پس از خبرساز شدن ماجرای نمایش فیلم «داستان های هزار و یک شب» در آمریکا بود که نام «پرویز پرستویی» بار دیگر در صدر اخبار سلبریتی‌ها قرار گرفت. اتفاقی که سبب شد تا وی به عنوان یکی از شناخته شده ترین حامیان «دولت حسن روحانی» بازگشتی آبرومندانه بر فضای رسانه‌ای پیدا نماید. بازگشتی که به سبب فیلم به شدت ضعیف و ما قبل سینمای «افسانه بناسان و غول چراغ جادو» یا همان «داستان های هزار و یک شب» پدید آمد. فیلمی که با بودجه بیت المال ساخته شده بود و بنابر آمار رسمی منتشر شده توانسته بود تا یک میلیاردو هشتصد میلیون تومان از بودجه چند سال قبل بنیاد فارابی را به خود اختصاص دهد!

اما حالا با فروکش کردن ماجراهای آمریکا، «پرویز پرستویی» که زیر شدیدترین انتقادات در فضای مجازی قرار گرفته بود، سعی نمود تا با نوشتن یک نامه انتقادی به رهبری و انتقاد شدید از وضعیت اقتصادی، در محافل شبه روشنفکری و اپوزیسیون نظام جمهوری اسلامی جایگاه جدیدی بازیابد. اقدامی که با استقابل ویژه رسانه معاند «بی. بی. سی» واقع شد و «بنگاه خبر پراکنی انگلیس» با ذوق زدگی از اقدام این سلبریتی نوشت:

پرویز پرستویی، بازیگر ایرانی در پستی که ساعتی پیش در اینستاگرامش منتشر کرد در نامه‌ای سرگشاده به آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به موج گرانی‌های اخیر و اینکه “حاضرم مرا در میدان بزرگ شهر بدار آویزند ولی مردم آبرودار ایران زمین رفاه داشته باشند” از رهبر ایران خواسته است تا “حکم رفاه ملت را با خون بنده امضا کنید. ”!

همچنین «بی. بی. سی» با این ادعا که عبارت “با خون بنده” هم اکنون از متن حذف شده است سعی نمود تا ابعاد خط دهی به امثال این سلبریتی را محو ساخته و از این جهت متذکر می‌شود:

آقای پرستویی در اینستاگرامش که بیش از ۶ میلیون دنبال‌کننده دارد با اشاره به “ثروتمند” بودن ایران و “مدارا و ایستادگی مردم در شرایط تحریم” نوشته است: “روا نیست معلم بجای بودن در مدرسه در خیابان ها از نداری شعار من رفاه ندارم بدهد. روا نیست مردم از نداری و تنگدستی در خیابانها گاز اشک آور بخورند و گلوله. مردم پول ندارند، توان خرید مرغ و ماکارونی و روغن ندارند، سفره هایشان خالی است، شرمنده زن و بچه هایشان هستند. جای مردم در کنار خانواده است نه زندان آنهم بخاطر نبود معاش. ”

وقتی آقای سلبریتی به جای توضیح برای حمایت هشت ساله از فجایع اقتصادی دولت «حسن روحانی» در عبارتی طنز خواستار امضای «حکم رفاه ملت» می‌شود!

ماجرای ارتباطات پیدا و پنهان سلبریتی ها و نحوه هدایت ایشان توسط غرب هرچه باشد؛ مهم آن است که امثال «پرویز پرستویی» به سبب هشت سال سکوت و حمایت خود از فجایع صورت گرفته در «دولت حسن روحانی» خود یکی از متهمان اصلی و به نوعی از «بانیان وضع موجود» بوده و اکنون بر همگان روشن است که اعتراض امثال ایشان به اقدامان صورت گرفته در «دولت سیزدهم» و ارتباط دادن آن به شخص رهبری و به نوعی خط کشی در ایجاد فضای مطالبه گری و ... تماما ایفای نقش در پازل تعریف شده توسط دشمنانی است که سال ها به دنبال ایجاد جو روانی بر علیه مردم و جمهوری اسلامی می‌باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.