چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

حمیدرضا افتخاری خبر داد؛

آزمون گویندگی و اجرا در رادیو صبا دوره‌ای برگزار می‌شود

رادیو صبا

سینماپرس: مدیر شبکه رادیویی صبا در خلال برگزاری مرحله دوم تست گویندگی در این شبکه از برگزاری این آزمون به صورت دوره‌ای خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مرحله دوم آزمون تست صدا با هدف کشف استعدادهای گویندگی در ساختمان شهدای رادیو در حال برگزاری است و قرار است از تولیدات شرکت‌کنندگان در قالب برنامه صباگو استفاده شود.

حمیدرضا افتخاری، مدیر شبکه رادیو صبا گفت: آزمون تست گویندگی و اجرا در رادیو صبا به صورت دوره‌ای با عناوین مختلف برگزار خواهد شد. هر دوره با مراحل مختلفی طراحی می‌شود که شرکت کنندگان برای برگزیده شدن باید مراحل مختلف را با موفقیت طی کنند.

مدیر شبکه رادیویی صبا عنوان کرد: این آزمون به‌صورت چالش برگزار می‌شود یعنی شرکت‌کنندگان بدون دوره آموزشی باید با استفاده از استعداد و سواد رسانه‌ای خود و راهنمایی‌های داوران تلاش کنند تا در این رقابت به موفقیت دست یابند.

وی افزود: در این دوره که در حال برگزاری است، تولیدات برگزیدگان در قالب یک برنامه به نام «صباگو» از رادیو صبا پخش خواهد شد و در نهایت تولید یک کتاب گویا به عنوان جایزه برگزیدگان نهایی این دوره در نظر گرفته شده است.

در این مرحله هر کدام از شرکت‌کنندگان با حضور در استودیو به اجرا و گویندگی می‌پردازند. داوران حاضر در استودیو هم مهبد قناعت پیشه، لاله جلال آبادی و فریبا باقری هستند که بعد از اجرای شرکت‌کنندگان نکاتی را بابت تقویت صدا، تقویت لحن، اجرا و گویندگی به شرکت‌کنندگان یادآور می‌شوند.

به گفته مدیر شبکه رادیو صبا، گویندگی به عنوان ویترین رادیو است و برگزاری این چالش‌ها و جشنواره‌ها می‌تواند فرصتی برای کشف استعداد در حوزه گویندگی و اجرا باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.