شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

در بازه زمانی ۳۰ روزه؛

تنها یک میلیون نفر مخاطب در ۵۳۷۶۹ سانس به تماشای فیلم‌های در حال اکران نشستند!

سالن سینما

سینماپرس: با آغاز فصل تابستان ۲۲ فیلم روی پرده سینماهای کشور است که در بازه زمانی ۳۰ روزه، بیش از ۳۵ میلیارد تومان در گیشه فروش داشتند.

به گزارش سینماپرس، با آغاز فصل تابستان ۲۲ فیلم روی پرده سینماهای کشور است که در بازه زمانی ۳۰ روزه، بیش از ۳۵ میلیارد تومان در گیشه فروش داشتند.

همزان با آغاز فصل تابستان، ۲۲ فیلم روی پرده سینماهای کشور هستند که در بازه زمانی ۳۰ روزه ماه خرداد تا اول تیرماه بیش از ۱ میلیون نفر مخاطب و در ۵۳۷۶۹ سانس به تماشای این فیلم ها نشسته اند که مجموع فروش آن‌ها در این بازه زمانی بیش از ۳۵ میلیارد تومان است.

در صدر فیلم‌های پرفروش در این بازه زمانی به ترتیب فیلم «علفزار» با فروش بیش از هفت میلیارد و سی و هشت میلیون تومان، فیلم «سگ بند» با فروش بیش از سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان و فیلم «چند می‌گیری گریه کنی ۲» با فروش بیش از سه میلیارد و صد میلیون تومان به ترتیتب جزو سه فیلم پر فروش گیشه‌های سینما در مدت زمانی یک‌ ماهه اخیر بودند.

تنها یک میلیون نفر مخاطب در ۵۳۷۶۹ سانس به تماشای فیلم‌های در حال اکران نشستند!

در ادامه فیلم های پرفروش می توان به فیلم «هناس» با فروش بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان، «موقعیت مهدی» با فروش بیش از هشتصد و سی و هشت میلیون تومان و «مجبوریم» با فروش بیش از هشتصد و سی میلیون تومان اشاره کرد که به ترتیب رتبه‌های چهارم تا ششم فیلم‌های پرفروش گیشه را به خود اختصاص دادند.

«پسران دریا» با فروش بیش از ۱۷ میلیون و هفتصد هزار تومان، «روز ششم» با فروش ۱۰۵ میلیون و ۶۷ هزار تومان و «سلفی با دموکراسی» با فروش ۱۰۷ میلیون و هفتصد هزار تومان کم‌فروش‌ترین‌های گیشه بازه زمانی مذکور هستند.

«انفرادی»، «بدون قرار قبلی»، «بی‌صدا حلزون»، «روز صفر»، «سلفی با دموکراسی»، «سگ بند»، «شادروان»، «طلاخون»، «علفزار»، «قدغن»، «لامینور»، «مجبوریم»، «مرد بازنده»، «مغز استخوان»، «موقعیت مهدی»، «نقره داغ»، «هناس»، «روز ششم»، «والدین امانتی»، «پسران دریا»، «چند می‌گیری گریه کنی ۲» و «گل به خودی» ۲۲ فیلم روی پرده سینماهای کشور در اکران تابستانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.