چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

روی موج رادیو صبا؛

مرور آثار خالق «آمده‌ام ای شاه پناهم بده» در برنامه «پیش‌پرده»

محمد علی کریمخانی

سینماپرس: برنامه «پیش پرده» با مرور آثار زنده‌یاد محمدعلی کریم‌خانی به گرامیداشت یاد و خاطره این شاعر و خواننده آیینی می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، برنامه «پیش پرده» به تهیه کنندگی سیامک احمدی پور و با اجرای علیرضا سعیدی با مروری بر ماندگارترین و خاطره‌سازترین موسیقی‌های مربوط به برخی برنامه‌ها و آثار سینمایی و تلویزیونی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ همراه مخاطبان رادیو صبا می‌شود.

این برنامه روز پنجشنبه ۹ تیر به مناسبت سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) و درگذشت محمدعلی کریمخانی خواننده پیشکسوت آثار آیینی و مذهبی به صورت ویژه همراه مخاطبان می‌شود.

سیامک احمدی پور تهیه کننده برنامه عنوان کرد: «پیش پرده» روز پنجشنبه با توجه به درگذشت محمدعلی کریمخانی در این هفته با مروری بر آثار و نغمه‌های این هنرمند به گرامیداشت یاد و خاطره خواننده پیشکسوت آثار آیینی می‌پردازد. در این برنامه در گفتگویی کوتاه با بهمن کریم‌خانی پسر بزرگتر زنده‌یاد کریمخانی از روزهای آخر زندگی او می‌شنویم.

وی افزود: زنده‌یاد کریم‌خانی با نوای گرم و زیبای خود در قطعه «آمده‌ام ای شاه پناهم بده»، سال‌ها آرامش‌بخش دلدادگان امام هشتم شیعیان بود و سبب شکستن بغض‌ آنان ها و جاری شدن اشک آن ها می‌شد.

احمدی‌ پور در پایان گفت: امیدوارم که این برنامه ادای دینی به این هنرمند آیینی باشد که در خیلی از روزها صدای ایشان حال دل ما را دگرگون کرده است. «پیش پرده» روز پنجشنبه به بررسی همین نغمه آشنا و خاطره‌انگیز زنده‌یاد کریمخانی می‌پردازد.

«پیش پرده» به تهیه کنندگی سیامک احمدی پور و با اجرای علیرضا سعیدی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۵:۳۰ راهی آنتن رادیو صبا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.