سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰

روی آنتن شبکه دو سیما؛

«فردای امروز» امید به زندگی می‌دهد

برنامه فردای امروز

سینماپرس: ویژه برنامه «فردای امروز» هر روز از شبکه دو سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه «فردای امروز» از تولیدات جدید شبکه دو است که با محوریت امید، زندگی و باورمندی در راستای بهره‌گیری از اصول اخلاقی و اعتقادی به ویژه در نسل جوان و نوجوان در دهه اول محرم ساعت ۱۲:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

این ویژه‌برنامه ترکیبی با شعار «تعبیر نسل جوان از اصول اخلاقی تا ریشه اعتقادی» همراه با روزشمار محرم از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.

«فردای امروز» با میزبانی سیدعلیرضا غروی و با حضور سیدمحمود انوشه با مهمانان مختلفی ازجمله کارآفرین پیشکسوت محمد عصارزاده‌گان به‌ گفتگو می‌پردازد. در این بخش عصارزاده‌گان به روایت سلامت در کسب و کار و زندگی با استفاده از باورمندی اعتقادی و توکل به خدا می‌پردازد.

در بخش شعرخوانی سارا جوادی به فضای داستانی محرم پرداخته و در بخش گفتگوی اسلامی – ایرانی عباس اسدی به عنوان محقق و پژوهشگر تفسیر روز را انجام می‌دهد. کارشناس مذهبی فاطمه ثنایی نیز در هر برنامه بر اساس نام‌گذاری روزهای محرم به تفسیر اخلاقی می‌پردازد.

یکی دیگر از قسمت‌های برنامه دردودل جوانان دهه هفتادی با داستان‌های متفاوت است که خط داستانی همه امیدورزی و باورمندی اعتقادی در زندگی است.

تهیه کننده این برنامه حسین روزبهانی، کارگردان ایمان قاسم پور و زهرا نظری مهر مجری طرح است. زمان پخش «فردای امروز» هر روز ساعت ۱۲:۳۰ به مدت ۱۵ دقیقه در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.