دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

اکبر زنجانپور:

سریال‌های تاریخی و مذهبی باید به دست اهلش ساخته شود/هرچه در عرصه تاریخی و مذهبی اثر تولید شود کم است

اکبر زنجانپور

سینماپرس: اکبر زنجانپور بازیگر پیشکسوت سینما گفت: سریالهای تاریخی و مذهبی باید به دست اهلش ساخته شود، در این صورت است که آن اثر مورد حمایت و تشویق مخاطب قرار می گیرد، به طور کلی هر نوع اثری باید به اهل فن سپرده شود و اگرنه این روزها آنچه زیاد است تصاویری متحرک که به نام سریال یا فیلم سینمایی ساخته می شوند.

به گزارش سینماپرس، اکبر زنجانپور در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر روزهای پایانی بازی در سریال «دیگران» به کارگردانی ابراهیم شیبانی را پشت سر می‌گذارم، بخش عمده اثر در تهران فیلمبرداری شده و طی هفته آتی برای بخش‌های نهایی به خارج از شهر خواهیم رفت.

وی درباره نقش خود در سریال «دیگران» اضافه کرد: نسبت به کاراکترهایی که تاکنون مخاطبان از من دیده اند این نقش بسیار متفاوت است، به طور کلی همیشه سعی می‌کنم از تکرار پرهیز کنم و برای تماشاگر حرف تازه‌ای داشته باشم.

کرونا دلیل کم کاری من در بازیگری بود

زنجانپور دلیل کم کار شدن خود در عرصه بازیگری را اینگونه توصیف کرد: سه سال گذشته به دلیل بیماری کرونا سعی کردم احتیاط کنم، البته کارهایی هم همچون سریال «جزیره» را انجام دادم اما ترجیح دادم با فاصله از هم و در محیطی امن باشد، به همین دلیل شاید کمرنگ تر از گذشته حضورم احساس شده است.

زنجانپور درباره لزوم ساخت آثاری همچون «ولایت عشق» اظهار کرد: از نظر من هر نوع اثری که با کیفیت و دقت ساخته شود مخاطب خواهد داشت، اگر هنوز هم بازپخش سریالی مثل ولایت عشق و یا مختارنامه مخاطب دارد نشان از کیفیت این آثار است. به نظرم هرچه در عرصه تاریخی و مذهبی اثر تولید شود کم است.

زنجانپور: هر چه سریال و فیلم خوب بسازیم کم است

بازیگر سریال «ولایت عشق» در همین رابطه تاکید کرد: این نکته را فراموش نکنیم که سریالهای تاریخی و مذهبی باید به دست اهلش ساخته شود، در این صورت است که آن اثر مورد حمایت و تشویق مخاطب قرار می گیرد، به طور کلی هر نوع اثری باید به اهل فن سپرده شود و اگرنه این روزها آنچه زیاد است تصاویری متحرک که به نام سریال یا فیلم سینمایی ساخته می شوند.

زنجانپور در همین راستا خاطرنشان کرد: به نظر من هرچه کار خوب بسازیم کم است، ما موظفیم که به مخاطب احترام بگذاریم و این احترام از سوی اهالی هنر صرفا ساخت آثار با کیفیت است. ما داستانهای خوب فراوانی را داریم که هنوز جای خالی آنها در تلویزیون و سینما احساس می‌شود، داستانهایی که بدون شک برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.