دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

رئیس رسانه ملی در حاشیه «خون دادن» در رادیو ایران مطرح کرد:

در کارهای خیر، نوآور و فاخر رادیو در رسانه ملی پیشتاز بوده/خود را جز خانواده بزرگ رادیو و متعلق به این رسانه می‌دانم

پیمان جبلی

سینماپرس: رئیس رسانه ملی گفت: رادیوهای مناسبتی عموما و به صورت اختصاصی رادیو اربعین و رادیو محرم از ابتکارات و خلاقیت‌هایی است که در این رسانه شکل گرفته است، مفتخرم رادیو اربعین زمانی که معاون سیاسی بودم با همکاری معاونت صدا و معاونت سیاسی راه اندازی شد.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی ضمن اشاره به نقش رادیو در سپهر رسانه‌ای کشور و قدردانی از اهالی این رسانه گفت: از همکاران رادیویی که بانی این کار خیر شدند بسیار سپاسگزارم، اهداء خون کار انسان دوستانه و خداپسندانه است و همزمانی‌اش با ماه محرم نوعی معنای نمادین نیز دارد.

وی با بیان مزیت‌های راهبردی رادیو در قیاس با سایر رسانه‌ها و همچنین ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل آن افزود: رادیو همواره در کارهای خیر، نوآور و فاخر رادیو در رسانه ملی پیشتاز بوده و افتخارم آن است که خود را جز خانواده بزرگ رادیو و متعلق به این رسانه می‌دانم. رادیو در میان رسانه‌های ارتباط جمعی رسانه‌ای گرم، صمیمی متواضع و بسیار نزدیک به مخاطب است و در تاریخ رسانه ملی، همواره این خصلت‌ها را حفظ کرده است.

جبلی ادامه داد: علاوه بر این مزیت به دلیل خصلت‌های یاد شده همواره منبع تولید نیروی انسانی ماهر در سازمان بوده است و بسیاری از عناصر توانمند رسانه ملی اعم از مدیران، برنامه سازان و عوامل دیگر کارشان را با رادیو شروع کرده اند و برای ما مایه افتخار است که علاوه بر اینکه مجموعه ای از افراد متخصص، متعهد و کاردان برخوردار است، در عین حال در بسیاری مقاطع برای سازمان الگو و اسوه بوده است.

رئیس رسانه ملی با اشاره به سخنان هفته گذشته رئیس محترم جمهور درباره اهمیت رادیوهای محرم و اربعین با اشاره به نقش مهم رادیوهای فصلی گفت: رادیوهای مناسبتی عموما و به صورت اختصاصی رادیو اربعین و رادیو محرم از ابتکارات و خلاقیت‌هایی است که در این رسانه شکل گرفته است، مفتخرم رادیو اربعین زمانی که معاون سیاسی بودم با همکاری معاونت صدا و معاونت سیاسی راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد این دو شبکه به گونه‌ای است که می‌توان گفت رادیوهای محرم و اربعین ارتباط معنوی و ارتباط قلبی ویژه تری با مخاطبان بر قرار می‌کنند، به عنوان نمونه رئیس جمهور از عملکرد دو شبکه رادیویی اربعین و محرم تشکر و قدردانی کردند. بنده هم به سهم خودم از همکارانم تجلیل می‌کنم و باید به شما بگویم در این ایام موج رادیو من روی موج اف ام ردیف ۵/ ۹۵ مگاهرتز است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.