شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

در یک ماهه مردادماه؛

صدور ۳۱ مجوز دایم و موقت فعالیت رسانه صوت‌ و تصویر فراگیر توسط «ساترا»

«سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر» ساترا

سینماپرس: ۳۱ رسانه صوت‌و تصویر فراگیر در مرداد ماه سال جاری با سپری کردن مراحل اداری و احراز شرایط صدور مجوز، موفق به اخذ مجوز قطعی (مجوز دائمی) و غیرقطعی (مجوز موقت) از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر (ساترا) شدند.

به گزارش سینماپرس، ۳۱ رسانه صوت‌ و تصویر فراگیر، در مرداد ماه سال جاری مجوز فعالیت خود را از ساترا دریافت کرده‌اند. این رسانه‌ها با سپری کردن مراحل اداری و احراز شرایط صدور مجوز، موفق به اخذ مجوز قطعی و غیرقطعی از سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر (ساترا) شدند.

بر اساس این گزارش بیشترین حجم مجوزهای صادره مربوط به رسانه‌های نمایشی و رسانه‌های آموزشی است.

مجوزهای غیرقطعی دارای مدت زمان شش ماهه هستند. بعد از گذشت این دوره شش ماهه و ارزیابی ساترا از نحوه عملکرد رسانه‌ها در صورت رعایت شرایط قانونی و آیین نامه‌های مرتبط، مجوزها به قطعی تبدیل خواهند شد و رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر، مجوز قطعی خود را دریافت خواهند کرد.

رسانه‌های صوت‌وتصویر فراگیر می‌توانند با مراجعه به وبگاه ساترا به نشانی www. satra. ir در بخش سامانه صدور مجوز این سازمان و یا مراجعه به نشانی https://g۴b.ir و انتخاب سازمان صدا و سیما در بخش جست‌و جوی پیشرفته، به‌منظور اخذ مجوز اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.