سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴

با الگوگیری از قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی»؛

دومین قسمت «ماجراهای نوید» منتشر شد

حسن یزدانی

سینماپرس: همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی، دومین قسمت از تیزر انیمیشن «ماجراهای نوید» با الگوگیری شخصیت اصلی داستان از قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی» منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی کشتی، دومین قسمت از تیزر انیمیشن «ماجراهای نوید» با محوریت الگوگیری شخصیت اصلی داستان از قهرمان کشتی ایران «حسن یزدانی»، توسط شبکه نهال منتشر شد. در هر قسمت از تیزر انیمیشن «تیم بعد» - «ماجراهای نوید»، نوید با الگوگیری از یکی از قهرمانان ملی کشورمان، کنشی قهرمانانه متناسب با پیرامون خود انجام می‌دهد. در دومین قسمت از این انیمیشن، پس از آنکه الگوگیری از ابرقهرمان‌های خیالی هالیوودی کمکی به نوید نمی‌کند، او با الگوگیری از «حسن یزدانی» به مصاف شخصیتی مزاحم می‌رود و او را شکست می‌دهد.

به گفته روابط عمومی شبکه کودک، این شبکه بنا دارد تا هر فصل یک قسمت جدید از این تیزرانیمیشن را رونمایی کند که هر قسمت از آن به الگوگیری از یکی از قهرمان‌های ملی پردازد. تیزر انیمیشن یکی از قالب‌های موثر در تولیدات تلویزیونی است که در گذشته تجربیات موفقی همچون سیاساکتی و بابابرقی، تاثیرگذاری این قالب را تصدیق می‌کند و قرار است ماجراهای نوید نیز در همین مسیر گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.