شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

«فتنه ژینا» و لزوم پیگیری قضایی برخی سلبریتی‌ها؛

«سلبریتی‌ها» به عنوان «لیدر اغتشاشات» ملزم به پرداخت خسارات وارده به اموال عمومی و خصوصی خواهند شد؟

فتنه مهسا

سینماپرس: بررسی یکی از نهادهای امنیتی منجر به مشخص شدن هویت بیش از ۲۷۰۰ نفر از لیدرهای میدانی و سرشبکه‌های آشوب در کل کشور شده است.

به گزارش سینماپرس، روزنامه جوان نوشت: بررسی یکی از نهادهای امنیتی منجر به مشخص شدن هویت بیش از ۲۷۰۰ نفر از لیدرهای میدانی و سرشبکه‌های آشوب در کل کشور شده است

بر اساس خبر رسیده به تحریریه روزنامه جوان، با تجمیع داده‌های موجود میدانی و فنی، به جز آشوبگرانی که در میانه اغتشاشات بازداشت شده‌اند، مشخصات کامل تعداد یادشده از عناصر هدایتگر اغتشاش و محل اقامت آن‌ها احصا گردیده و در اختیار مراجع ذی‌صلاح قضایی قرار گرفته تا با رعایت تشریفات لازم تحت پیگرد قرار گیرند. بر این اساس حکم جلب تعدادی از آن‌ها صادرشده و به تدریج در چنگال قانون گرفتار می‌گردند.

همچنین فهرستی از عناصر سیاسی رسانه‌ای و نیز به اصطلاح سلبریتی‌های دخیل در شایعه پراکنی و تحریک و تشویش افکار عمومی در رویدادهای اخیر تهیه شده و در دستور پیگرد حقوقی و قضایی قرار گرفته است.

بر اساس شنیده‌ها قرار است با ارزیابی خسارات وارده مالی و جانی اغتشاشات اخیر، علاوه بر مجازات قانونی برهم‌زنندگان امنیت کشور، مدعی‌العموم تحریک‌کنندگان و تشویق‌کنندگان به اغتشاش و نیز عوامل میدانی اعم از لیدرها و دنباله روها را به پرداخت خسارات وارده به اموال عمومی و خصوصی وادار سازد.

نظرات

  • نیلوفر ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۰۳:۰۷
    0 0
    لطفاً صدای مردم رو بشنوید!!!! خواهشاً یک‌بار برای همیشه مصونیت سلبریتی هارو تموم کنین! تموم کنین که هرچی هرچی میخواد میگه شورش اغتشاش آتش زدن کشتن تخریب اموال عمومی و بعدش سکوت و تمام!!! چرا خسارت اینارو دولت از جیب ملت بده.خودشون باید جبران کنن تا بدونن حرفاشون تاوان داره!!!! آقای قوه قضاییه! آقای اژه ای لطفا صدای مردمو بشنو. خسارت های کشور رو از جیب مردم ندیدن از جیب کسانی بدین که ترویج به خشونت و آشوب میکنن!!!!
  • رضا 🇮🇷 ۱۴۰۱/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۶
    0 0
    هرکس خربزه می خوره حتمآ فکره لرزشم کرده بوده
  • ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۸
    0 0
    بله حتما خسارت شدید بگیرید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.