یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

روی آنتن شبکه مستند؛

اخبار «جشنواره سینما حقیقت» در قاب سیما

سینماحقیقت

سینماپرس: ویژه برنامه جشنواره «سینماحقیقت» به تهیه‌کنندگی سعید رسولی با آغاز جشنواره هر شب راهی آنتن شبکه مستند سیما می‌شود.

به گزارش سینماپرس، سعید رسولی تهیه‌کننده «ویژه برنامه جشنواره سینماحقیقت» که قرار است هم‌زمان با آغاز جشنواره روی آنتن شبکه مستند سیما برود درباره این ویژه برنامه گفت: ویژه برنامه جشنواره «سینماحقیقت» از سال ۱۳۹۴ به صورت روز پخش در ایام جشنواره، اتفاقات این رویداد فرهنگی و سینمایی را پوشش می‌دهد. در این برنامه هدف ما این است تا به مخاطبانی که توانایی حضور در جشنواره را پیدا نمی‌کنند، گزارش تمام اتفاقات، نشست‌ها، ورک‌شاپ‌ها و فیلم‌های بخش‌های متفاوت را ارایه دهیم.

او درباره برنامه پخش ویژه برنامه شبکه مستند از جشنواره «سینماحقیقت» عنوان کرد: این برنامه از ۲۱ آذرماه، یک روز پس از شروع جشنواره، روانه آنتن می‌شود. ساعت پخش آن هنوز به صورت دقیق مشخص نیست اما احتمالا مانند سال‌های گذشته در کنداکتور برنامه‌های ساعت ۱۹ تا ۲۳ قرار می‌گیرد. هر قسمت این برنامه ۲۵ دقیقه‌ای است و تمام اتفاقات و رویدادهای جشنواره، مصاحبه با فیلمسازان و همچنین توجه به فیلم‌های مهم از بخش‌های مختلف این ویژه برنامه است.

تهیه‌کننده «ویژه برنامه جشنواره سینماحقیقت» شبکه مستند در پایان بیان کرد: شبکه مستند تنها شبکه‌ای‌ست که به صورت تخصصی جشنواره «سینماحقیقت» را پوشش می‌دهد چراکه رسالت این شبکه تلویزیونی حمایت از مستند است به همین دلیل ما با پوشش جشنواره تلاش می‌کنیم در کنار حمایت از این رویداد فرهنگی، از سینمای مستند نیز حمایت کنیم.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه به صورت آنلاین و فیزیکی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.