یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

رئیس سازمان سینمایی:

«جشنواره بین‌المللی فیلم فجر» شکوهمندانه در حال برگزاری است!

محمد خزاعی

سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی گفت: با آماری که در اختیار داریم، درصد افرادی که امسال پای فیلم‌های جشنواره می‌نشینند از سال گذشته بیشتر شده و افزایش پیدا کرده است. محفل جشنواره فیلم فجر روز به روز گرم‌تر می‌شود و ان‌شاءالله اتفاق‌های خوبی رخ می‌دهد.

به گزارش سینماپرس، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران درباره این دوره از جشنواره گفت: جشنواره فیلم فجر امسال سخت بود؛ اما اکنون می‌بینیم که بسیار باشکوه در حال برگزاری است. برنامه‌ریزی بسیار خوب مجتبی امینی به عنوان دبیر جشنواره، تیمی که به همراه دارند، حمایت اهالی سینما و همراهی مردم باعث شده تا پیش‌بینی‌هایی اندکی از دوستان انجام می‌دادند، اشتباه از آب دربیاید.

وی اضافه کرد: الحمدالله جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نه تنها در پردیس سینمایی ملت (خانه رسانه رسانه) بلکه در تمامی سینماهای حاضر در جشنواره شکوهمندانه در حال برگزاری است.

خزاعی تاکید کرد: با آماری که در اختیار داریم، درصد افرادی که امسال پای فیلم‌های جشنواره می‌نشینند از سال گذشته بیشتر شده و افزایش پیدا کرده است. محفل جشنواره فیلم فجر روز به روز گرم‌تر می‌شود و ان‌شاءالله اتفاق‌های خوبی رخ می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.