سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲

تهیه کننده فیلم «اشیا از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیکترند»:

قاسمی : فیلم را برای اکران در پاییز 93 کوتاه می کنیم

محمد حسین قاسمی

سینماپرس-گروه سینما/ محمد حسین قاسمی؛ تهیه کننده فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» در مورد اکران فیلم گفت: فیلم در پاییز 93 اکران خواهد شد و 2-3 دقیقه آن را کوتاه کرده ایم.

محمد حسین قاسمی؛ تهیه کننده فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» در مصاحبه با خبرنگار سینماپرس در مورد اکران فیلم گفت: بحث اکران را داریم با جدیت پیگیری می کنیم. پخش فیلم به آقای علی سرتیپی و شرکت «فیلمیران» سپرده شده است. احتمال زیاد پاییز 93 تاریخی ست که فیلم «اشیا» به اکران در خواهد آمد.

 

این تهیه کننده در مورد حضور بین المللی فیلم توضیح داد: «اشیا» از اولین فیلم هایی بود که شرکت های پخش کننده خارجی به سراغش آمدند و در نهایت پخش کننده خارجی فیلم «اشیا» شرکت life media و خانم مرجان علیزاده انتخاب شدند. مرجان علیزاده دارد بر حضور فیلم در جشنواره های خارجی کار می کند و تا کنون فیلم را برای جشنواره های کن و لوکارنو ارسال کرده است اما همانطور که می دانید هنوز نتایج را اعلام نکرده اند. امیدواریم فیلم در این جشنواره ها پذیرفته شده و حضور بین المللی خوبی داشته باشد.

 

قاسمی در مورد تغییرات فیلم در اکران اظهار داشت: یک سری تغییرات مختصر به اندازه کوتاه کردن 3-4 دقیقه بر فیلم اعمال شده که فکر کردیم با تدوین دوباره به نفع فیلم آن باشد.

 

گفتنی ست، تهیه کنندگی فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» به کارگردانی نرگس آبیار را ابوذر پور محمدی و محمد حسین قاسمی بر عده داشتند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.