دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

پس از پایان فیلم برداری «زندگی دو گانه فیروز»/

فریدون جیرانی سریال پلیسی می‌سازد

فریدون جیرانی کارگردان در پشت صحنه فیلم سینمایی «من مادر هستم»

سینماپرس-گروه تلویزیون/ قرار است فریدون جیرانی پس از فراغت از ساخت فیلم جدید سینمایی خود به سراغ ساخت یک سریال پلیسی برود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فریدون جیرانی که این روزها مشغول فیلم برداری جدیدترین اثر سینمایی خود به نام «زندگی دو گانه فیروز» است قرار است پس از پایان مراحل ساخت این فیلم به سراغ یک سریال پلیسی برود. سریالی که در سیما فیلم تولید می شود و داستان معمایی ـ پلیسی را روایت می کند.

 

این سریال که قرار بود سال گذشته و پس از منتفی شدن ساخت سریال تاریخی ـ انقلابی «فصل بی پروایی» جلوی دوربین برود به دلیل بحران مالی تلویزیون و نبود بودجه به زمان دیگری موکول شد و حالا پس از آنکه جیرانی نتوانست سریال «فصل بی پروایی» را جلوی دوربین ببرد؛ قصد دارد برای دومین سریال تلویزیونی خود به سراغ یک داستان پلیسی ـ معمایی برود.

 

«زندگی دو گانه فیروز» این روزها در تهران در حال فیلم برداری است و اکبر عبدی و ساره بیات جلوی دوربین آخرین ساخته جیرانی حاضر شده اند.

 

فیلم سینمایی «من مادر هستم» آخرین ساخته جیرانی در سینما بود که سال گذشته با حاشیه ها و جنجال های بسیاری روانه اکران شد و توانست به فروش میلیاردی دست پیدا کند.

 

پروژه «فصل بی پروایی» که به عنوان یکی از پروژه های الف تلویزیون شناخته می شد پس از ماه ها پیش تولید و به دلیل بروز اختلافات پیرامون فیلم نامه این اثر کنار گذاشته شده است.

 

انتهای پیام/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.