شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵

کریستوف والتز به «جنایات حقیقی» پیوست

کریستف والتس

سینما پرس- گروه سینما/ کریستوف والتز برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «جنایات حقیقی» با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است.

به گزارش سینما پرس، کریستوف والتز؛ بازیگر برنده 2 جایزه اسکار فیلم‌های سینمایی «حرام‍زاده‌های لعنتی» (Inglourious Basterds) و «جانگو آزاد شده» (Django Unchained) در جدیدترین پروژه سینمایی خود در فیلم سینمایی «جنایات حقیقی» (True Crimes) ایفای نقش می‌کند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، «جنایات حقیقی» براساس زندگی واقعی کریستین بالا؛ نویسنده لهستانی ساخته می‌شود که در سال 2007 میلادی برای ارتکاب به قتل مجرم شناخته شد. قتلی که بالا مرتکب شده بود موجب سردرگمی و بی‌نتیجه ماندن شناخت قاتل از سوی پلیس لهستان شده بود، اما زمانی که او رمانی جنایی را نوشت و منتشر کرد، پلیس متوجه شد که جزییات قتل رخ داده در رمان بسیار شبیه جزییات قتلی است که پرونده آن بی‌نتیجه مانده است و بدین ترتیب بالا دستگیر شد.

 

والتز در «جنایات حقیقی» در نقش شخصی به نام یاسک وروبلوسکی ایفای نقش می‌کند. وروبلوسکی کارگاهی است که مسئول تحقیق درباره قتلی است که بالا مرتکب شده است.

 

کریستوف والتز چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرده بود که برای بازی در فیلم سینمایی «فروشگاه آب‌نبات فروشی» (The Candy Store) نیز با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است.

 

مسئولان سازنده «جنایات حقیقی» هنوز کارگردان این فیلم سینمایی را انتخاب و معرفی نکرده‌اند، ولی بنابر اظهارات منابع نزدیک به این پروژه رومن پولانسکی از جمله کارگردانان احتمالی است که ساخت این فیلم سینمایی را برعهده بگیرد.

 

انتهای پیام/ ع م - ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.