سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱

پس از اعلام حضور در جشنواره «شانگهای»/

پخش «اشیا...» به نسیم صبا سپرده شد

اشیا از آنجه در آینه می بینید به شما نزدیکترند

سینماپرس-گروه سینما/ محمد حسین قاسمی؛ تهیه کننده فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» گفت: فیلم را برای پخش به موسسه «نسیم صبا» و آقای سعدی سپرده ایم و امیدواریم طبق برنامه ریزی ها فیلم را پاییز امسال روی پرده سینماها ببریم.

نرگس آبیار در گفت و گو با سینماپرس در مورد فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» گفت: فیلم به جشنواره شانگهای رفته است و نمی دانیم چه اتفاقی برای آن خواهد افتاد. امیدواریم که به این موفقیت بین المللی دست پیدا کنیم.

 

وی در مورد اکران این فیلم توضیح داد: پخش خارجی «اشیا» به موسسه «رسانه زندگی» به سرپرستی خانم مرجان علیزاده سپرده شده است که وی فیلم را به جشنواره های مختلف می برد اما پخش داخلی با شرکت دیگری است.

 

محمد حسین قاسمی؛ تهیه کننده فیلم «اشیا» در مورد پخش کننده داخلی آن به سینماپرس گفت: فیلم را برای پخش به موسسه «نسیم صبا» و آقای سعدی سپرده ایم و امیدواریم طبق برنامه ریزی ها فیلم را پاییز امسال روی پرده سینماها ببریم.

 

این تهیه کننده در مورد حضور فیلم در جشنواره های خارجی خاطر نشان ساخت: «اشیا» در بخش اصلی مسابقه جشنواره شانگهای حضور دارد که قرار است تا چند روز آینده برگزار شود. البته جشنواره های دیگری هم میزبان این فیلم هستند که به موقع در زمان برگزاری اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

وی افزود: به بخش اصلی مسابقه جشنواره شانگهای کارهای زیادی رسیده بود که سلکشن و انتخاب اولیه از بین 3000 فیلم انجام گرفته بود و 15 فیلم به بخش بعدی راه پیدا کرده بودند. در سلکشن نهایی 10 فیلم از بین این 15 فیلم انتخاب شدند که «اشیا» جزو این 10 فیلم بود و این مسئله خود نشان از موفقیت فیلم دارد.

این تهیه کننده در مورد پروژه مشترک با نرگس آبیار کارگردان فیلم «اشیا» گفت: داریم روی یک فیلمنامه کار می کنیم اما هنوز به کلیت نهایی نرسیده ایم.

 

گفتنی ست، فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» داستان زنی باردار به اسم لیلاست که با مشکلی دست به گریبان است و در آن  بازیگرانی چون  گلاره عباسی و حسام بیگدلو حضور دارند.

 

انتهای پیام/ع/

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.