سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

ساخت قسمت دوم کمدی محبوب سینما پس از 20 سال

خنگ و خنگ تر

سینما پرس- گروه سینما/ قسمت دوم فیلم کمدی «خنگ و خنگ‌تر» پس از 20 سال با حضور جیم کری و جف دنیلز ساخته و در سال 2014 اکران می‌شود.

به گزارش سینما پرس، پس از انصراف استودیو فیلمسازی «نیو لاین» از ساخت قسمت دوم کمدی محبوب و معروف «خنگ و خنگ‌تر» (Dumb and Dumber)، بابی و پیتر فارلی؛ کارگردانان قسمت اول این فیلم سینمایی حق امتیاز ساخت ادامه این اثر را خریداری کردند و به صورت رسمی از اکران قسمت دوم این پروژه در سال 2014 میلادی خبر دادند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، برد کارووی، استیو استابلر، چارلی وسلر و بردلی توامس تهیه‎کنندگان قسمت دوم این فیلم کمدی هستند و همانند قسمت نخست، جیم کری و جف دنیلز در قسمت دوم این پروژه نیز ایفای نقش می‌کنند.

 

بابی و پیتر فارلی نیز همانند قسمت نخست، کارگردانی قسمت دوم این فیلم سینمایی را برعهده گرفته‌اند و شان اندرز و جان موریس نیز به طور مشترک فیلمنامه «خنگ  خنگ‌تر» را می‌نویسند.

 

خنگ و خنگ تر

بنابر اظهارات منابع نزدیک به این پروژه در قسمت دوم این فیلم کمدی لیود (جیم کری) و هری (جف دنیلز) برای پیدا کردن دختر هری راهی سفر می‌شوند.

 

قسمت نخست «خنگ و خنگ‌تر» که با بودجه‌ای برابر با 17 میلیون دلار ساخته شده بود، علاوه بر اینکه بین مخاطبان توانست به محبوبیت خاص و چشمگیری دست یابد، با اکران در سال 1994 میلادی توانست فروشی برابر با 248 میلیون دلار را در سراسر دنیا برای خود رقم بزند.

 

البته پیش از این در سال 2003 میلادی یک فیلم سینمایی به نام «خنگ و خنگ‌تر: زمانی که هری لیود را ملاقات کرد» (Dumb and Dumberer: When Hary Met Lioyd) ساخته و اکران شد که با شکست در گیشه و بی‌توجهی مخاطبان روبرو شد. بسیاری از کارشناسان علت ضعف این فیلم را حضور نداشتند جیم کری و جف دنیلز اعلام کردند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.