سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲

عنوان جدیدترین فیلم تام کروز تغییر کرد

تام کروز

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان سازنده جدیدترین فیلم سینمایی تام کروز عنوان این پروژه را از «همه چیزی که نیاز داری قتل است» به «لبه فردا» تغییر دادند.

به گزارش سینما پرس، مسئولان استودیوهای فیلمسازی «برادران وارنر» و «ویلیج رودشو» که ساخت و اکران جدیدترین فیلم سینمایی تام کروز را برعهده دارند، به صورت رسمی اعلام کردند که عنوان این پروژه از «همه چیزی که نیاز داری قتل است» (All You Need Is Kill) به «لبه فردا» (Edge of Tomorrow) تغییر کرده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، دوگ لیمان کارگردان این فیلم سینمایی است و دانته هارپر نیز فیلمنامه این پروژه را براساس رمانی از هیروشی ساکورازا می‌نویسد. همچنین علاوه بر تام کروز بازیگران مطرح دیگری مانند امیلی بلانت و بیل پاکستون در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

 

«لبه فردا» که داستان آن در آینده اتفاق می‌افتد، ماجرای یک سرباز را به تصویر می‌کشد که در جنگ با موجودات بیگانه درگیر یک چرخه زمانی ثابت می‌شود. این فیلم سینمایی از تاریخ ششم ژوئن سال ۲۰۱۴ میلادی به صورت دو بعدی و سه بعدی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌شود.

 

تام کروز برای آخرین بار چندی پیش با ایفای نقش در فیلم سینمایی «فراموشی» (Oblivion) روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته بود. همچنین این بازیگر صاحب نام دو فیلم سینمایی «ون هلسینگ» (Van Helsing) و پنجمین قسمت «ماموریت؛ غیرممکن» (Mission: Impossible ۵) را آماده اکران در سال ۲۰۱۵ میلادی دارد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.