چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴

علیمردانی عنوان کرد:

فرخ‌نژاد و توسلی شعر سیدعلی صالحی را از شنبه بازی می‌کنند/ تهران لوکشین فیلم

حمید فرخ نژاد - هانیه توسلی

سینماپرس-گروه سینما/شنبه ۲۳ شهریور فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» با بازی حمید فرخ نژاد و هانیه توسلی کلید می خورد و تمام لوکیشن در تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سینما پرس چهارمین تجربه علیمردانی به در نقش کارگردان با نام «مردن به وقت شهریور» از شنبه ۲۳ شهریور با بازی حمید فرخ نژاد و هانیه توسلی کلید می خورد. نام فیلم براساس نام کتابی از سیدعلی صالحی است که «عاشق شدن در دی‌ماه        مردن به وقت شهریور» است. که در سال 75 به چاپ رسید.

 

هاتف علیمردانی در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس افزود: فیلم را از شنبه کلید می زنیم و تمام لوکیشن هایمان در تهران است. داستان این فیلم اجتماعی و درباره دو جوان کنکوری است که فقط چند ماه برای کنکور و حضور در دانشگاه وقت دارد و این یک موقیت ویژه را رقم می زند.

 

علیمردانی همچنین در باره فیلم «به خاطر پونه» خاطر نشان کرد: ۲۷ شهریور برای اکران در گروه سینما استقلال تعیین شده است و فروش خوبی برای آن پیش بینی می کنم و امیدوارم اتفاق خوبی برای فیلم بیافتد.

 

به خاطر پونه در بخش خارج از مسابقه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد. فرهاد اصلانی و هانیه توسلی دو بازیگر اصلی این کار هستند. به‌خاطر پونه داستان زوجی به نام مجید و پونه را روایت می‌کند که زندگی‌شان به‌دلیل اختلافات فرهنگی دستخوش اتفاقاتی می‌شود.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.