دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲

دومین پیش شماره دوهفته‌نامه سینمای خانگی منتشر شد/تکذیب شایعات دولتی بودن نشریه مهدی عظیمی‌میرآبادی

هفته نامه سینمای خانگی

دومین پیش شماره نشریه نمایش خانگی در 65 صفحه منتشر شد و به دنبال آن مهدی عظیمی میرآبادی شایعات ارتباط با رییس سازمان سینمایی را رد کرد.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های سینمایی ایرانی «پله آخر»، «حوض نقاشی»، «هیس! دخترها فریاد نمی زنند»، «گلوگاه»، «دوباره با هم» از فیلم های مطرح شده در پیش شماره نشریه سینمای خانگی است.

در بخش جهان نما که به فیلم‌های خارجی می‌پردازد، فیلم‌های سینمایی «هوگو»، «هابیت» و «میراث بورن» و در بخش دنیای نقش‌ها فیلم‌های سینمایی انیمیشن «رمز مارکوپولو»، «شیردل» و «حیوانات قهرمان» دیده می‌شود.

در بخش فانوس نشریه سینمای خانگی، موضوع تبلیغات در شبکه نمایش خانگی، نقد مخاطبان، تحلیل بازار شبکه خانگی و گفتگو با گوهر خیراندیش به چشم می‌خورد. همچنین در بخش نظرخواهی از مخاطبان نشریه خواسته شده‌است تا پس از دیدن 25 فیلم ایرانی و خارجی موجود در بازار نظر خود را نسبت به آنها اعلام کنند.

مهدی عظیمی میرآبادی که صاحب امتیاز و مدیرمسئول دوهفته‌نامه سینمای خانگی است، توسط علی آقاغفار، پرویز فارسیجانی، جمشید خوشدل، منوچهر اکبرلو، عبدالله عمیدی، مریم پوریامین، رضا تقدسی و کیوان امجدیان به عنوان شورای سیاست‌گذاری، همراهی می‌شود و تحریریه نشریه را نیز مریم میرمحمدی، محمدحسین سلیمی، رضا استادی و سعید کیائی برعهده دارند.

همچنین «روابط عمومی نشریه سینمای خانگی در پی شایعات منتشره توسط یک رسانه در خصوص انتشار این نشریه در راستای اقدامات رییس سابق سازمان سینمایی کشور، هرگونه ارتباط مالی یا سازمانی و یا از انواع دیگر این نشریه را با هر فرد، جریان، یا نهاد یا ارگانی را تکذیب کرد. این نشریه به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مهدی عظیمی میرآبادی و در بخش خصوصی منتشر خواهد شد و بر اساس عرف مطبوعات و مطابق با  قانون مطبوعات در خصوص مباحث مرتبط با شبکه نمایش خانگی و فیلم هایی که در آن توزیع می شود، اطلاع رسانی و تحلیل خواهد کرد.
طبیعی است که نشریه سینمای خانگی حق شکایت خود را از رسانه مذکور به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی برای خود محفوظ خواهد داشت و در صورت لزوم آن را پیگیری خواهد نمود.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.