پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸

بازار فیلم و جشنواره فیلم فجر؛

عسگری: انجمن سینمای جوانان در بازار فیلم هماهنگی برای تبادل فیلم با کشورهای امریکایی و اروپایی را انجام داد

آرم انجمن سینمای جوانان ایران*

مدیر روابط عمومی انجمن سینمای جوانان در رابطه با فعالیت های انجمن در بازار فیلم سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بیان کرد: انجمن پس از پایان جشنواره با چند کشور خارجی به تبادل فیلم و برگزاری کارگاه می پردازد.

سهیلا عسگری، مدیر روابط عمومی انجمن سینمای جوانان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با حضور انجمن در بازار فیلم سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر اظهار داشت: امسال در بازار با تعداد ۵۰ فیلم که بیشتر آن ها از دفاتر انجمن بود در چهار بخش داستانی، انیمیشن، مستند و تجربی حضور داشتیم. در بخش مستند جشنواره نیز دو فیلمساز از انجمن حضور دارند.

وی ادامه داد: در بازاریابی که در جشنواره صورت گرفت با کشورهایی مثل سوئد، آمریکا، پرتغال، ترکیه و انگلیس صحبت شد تا تبادل فیلم انجام بشود و تقاضا داشتند که انجمن در این کشورها هفته فیلم و کارگاه های آموزشی برگزار کند که البته این تبادل دو طرفه است و این کشورها نیز محصولات خود را در اختیار ما قرار داده و کارگاه هایی را در ایران برگزار خواهند کرد.

عسگری، تصریح کرد: گروه هایی که امسال حضور داشتند در سال های گذشته نیز بودند برای مثال کشور پرتغال ۱۱ دوره در بازار حشور داشتند و تعدادی نیز برای بار دوم یا سوم بود و خواستند که تبادل دو طرفه ای صورت گرفته و مطالب انتقال شود.

وی در رابطه با استقبال از بازار فیلم خاطر نشان کرد: بازار امسال خلوت بود، البته چند دوره آخر به همین شکل بازار برگزار شده بود و دلیل آن هم محافظت از این بخش است و از ورود افراد به این بخش جلوگیری شده و همان افرادی که در بازار حضور دارند با یکدیگر به تبادل اطلاعات می پردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.