جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

سعید روستایی به سینماپرس خبر داد:

«نمره اخلاق بیست» در ژانر اجتماعی و حول محور یک شخصیت اصلی ساخته می‌شود

سعید روستایی

سینماپرس: سعید روستایی فیلمنامه نویس سینما گفت: «نمره اخلاق بیست» به عنوان اولین اثر سینمایی مستقل محسن قرایی در ژانر اجتماعی و حول محور یک شخصیت اصلی در قالب یک مأمور شهرداری ساخته می شود.

فیلمنامه نویس فیلم سینمایی «طوبی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: طی ماه های اخیر به شدت درگیر نگارش این فیلم سینمایی بودم؛ امیدوارم که فیلمنامه خوبی را برای مخاطبان سینما نوشته باشم و «نمره اخلاق بیست» بتواند با استقبال خوبی از سوی آن ها مواجه شود.

وی ادامه داد: محتوا و داستان این فیلم به گونه ای است که گروه سنی خاصی از افراد جامعه را در بر نمی گیرد و به نوعی می تواند تمامی طیف های جامعه را به سوی خود جذب کند.

روستایی سپس از قطعی شدن حضور حامد بهداد و باران کوثری به عنوان دو تن از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی خبر داد و گفت: طی روزهای آینده و با انتخاب کامل عوامل این فیلم جلوی دوربین خواهد رفت و امیدواریم که فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر مشکلی نداشته باشد، هرچند که با توجه به اینکه این روزها اغلب دست اندرکاران سینما درگیر پروژه های مختلف هستند زمان دقیق کلید خوردن فیلم مشخص نیست.

گفتنی است؛ محسن قرایی پیش از این فیلم سینمایی «خسته نباشید» را با کارگردانی مشترک افشین هاشمی ساخته بود و این روزها درگیر پیش تولید اولین اثر سینمایی مستقل خود است. جهانگیر کوثری تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و نادر فلاح نیز یکی دیگر از بازیگران این اثر سینمایی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.