شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

یک بازیگر زن، الیور استون را به بدرفتاری متهم کرد

 الیور استون

سینماپرس: ماه های اخیر بازیگران زن هالیوودی علیه عوامل مختلف سینمایی دست به افشاگری به ویژه درباره سوء استفاده جنسی زده اند، به تازگی یک بازیگر زن، کارگردان و تهیه کننده مطرح هالیوودی را به بدرفتاری متهم نموده است.

به گزارش سینماپرس، در ادامه افشاگری هایی که علیه کارگردانان، بازیگران و سایر عوامل سازنده فیلم های سینمایی شاغل در هالیوود صورت گرفته، اخیر یک بازیگر زن کمتر شناخته شده در یک برنامه رادیویی، از بدرفتاری «الیور استون» با خود سخن گفته است.

خانم «گیلبرت» این موضوع را در برنامه رادیویی «اندی کوهن» که معمولا به حواشی هالیوود می پردازد، فاش کرد. او در ضمن بحث در مورد بدرفتاری های جنسی در هالیوود گفت: «لحظاتی بود که مردها در جایگاه نیرومندتری بودند. به ویژه لحظه‌ای را یاد می آورم که یک مرد قدرتمند، در میانه اجرا مرا تحقیر کرد، چون او را در مقابل دیگران شگفت زده کرده بودم. واقعاً هیچ لزومی نداشت. او دنبال من آمد و من با گریه از اتاق بیرون دویدم. حالا هم که اینجا نشسته ام و دارم ماجرا را تعریف می کنم، می ترسم اسمش را بگویم چون از عاقبتش بیم دارم. »

بعد خانم «گیلبرت» همانطور که حرف می زد، بالاخره گفت «به جهنم، بگذارید بگم. » و بعد گفت که «الیور استون» آن مردی بود که او را تحقیر می کرد.

به گفته گیلبرت، او برای تست بازیگری فیلم «دورز» یا درها که سال ۱۹۹۱ ساخته شده بود، تست می داد. فیلمی که به کارگردانی استون بود و به رغم بودجه ۳۸ میلیونی، چندان توفیقی در گیشه نداشت.

الیور استون از جمله چهره های سرشناس هالیوود است که تاکنون دوبار جایزه اسکار را برای فیلم های «جوخه» (۱۹۸۶) و «متولد چهارم ژوئیه» (۱۹۸۹) دریافت کرده است.

الیور استون به ادعای گیلبرت هنوز واکنشی نشان نداده اما این زن بازیگر گفته استون جلوی دیگران واقعا با او توهین آمیز و بی ادبانه حرف می زد.

در یک ماه اخیر افشاگری هایی علیه سوءاستفاده جنسی و تجاوز برخی چهره های سرشناس هالیوود مطرح شده است. این باعث شده برخی از آنها مانند «کوین اسپیسی» کار و برنامه های شان را از دست بدهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.