همزمان با آغاز سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، یک جریانسازی رسانهای به ویژه در فضای مجازی، به سود فیلم متوسط «متری شش و نیم» شکل گرفته است. این رسانهها طوری فضاسازی میکنند که گویی با یک فیلم شاهکار مواجه هستیم. اما بسیاری از مخاطبین جشنواره که تحت تأثیر این تبلیغات قرار گرفته و از آن استقبال میکنند، پس از تماشای آن و مواجه شدن با ضعف روایی و داستانی فیلم جدید سعید روستایی، از این همه جنجال و سر و صدا شگفتزده میشوند.
همچنین جریان رسانهای مذکور سعی دارند تا با حاشیهسازی و اغراق در اصلاحیه و ممیزی فیلم، «شش و نیم متر» را برجسته کنند. این درحالی است که با این فیلم نیز مانند سایر آثار رفتار شده و مسئله خاصی برای آن به وجود نیامده است.
بنابراین، رفتارهای رسانهای برای تبلیغ چنین فیلمی را تنها میتوان یک شارلاتان بازی رسانهای برای مطرح کردن این فیلم دانست.
ارسال نظر