جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

فیلم/تیزر فیلم سینمایی «لالاکن»

فیلم سینمایی «لالاکن»

سینماپرس: تیزر فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی مصطفی قربان‌پور رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با آغاز  اکران فیلم سینمایی «لالاکن» به کارگردانی مصطفا قربان‌پور و تهیه‌کنندگی حسن کلامی  از جدیدترین تیزر این فیلم‌سینمایی رونمایی شد.

«لالاکن» از روز جمعه ۱۷ اسفندماه اکران خود را به سرگروهی استقلال در سینماها آغاز کرده است.

همچنین از نکات قابل توجه اکران این فیلم سینمایی می توان به نمایش رایگان آن برای کودکان زیر ۱۲ سال اشاره کرد که عوامل این فیلم سینمایی با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز و در راستای اعتلای سینمای کودک تصمیم گرفتند این فیلم را برای کودکان  زیر ۱۲ سال در سینماها رایگان نمایش دهند تا در آستانه نوروز، عیدی شیرینی به کودکان کشور داده باشند.

در خلاصه داستان «لالاکن» آمده است: آرش برای فرار از اختلافات دائمی پدر و مادرش به دنیای رویاها پناه می برد….

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: امین زندگانی، بهنوش بختیاری، راستین عزیزپور، عسل قرایی، مریم سرمدی، افتخارسعیدی، ارس رزاز،پادینا رهنما.

بخشی از عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان:مصطفا قربان‌پور، تهیه کننده: حسن کلامی، سرمایه گذار و مجری طرح:نصرت نوری، مدیر فیلمبرداری: حافظ احمدی، نسیم سیدعلی خانی، تدوین: مهدی ایروانی و مهدی نوری، اصلاح رنگ ونور: آیدین فتاحی، آهنگساز:فرشاد فزونی، مدیرصدابرداری:محمدامامی، طراح لباس: مصفا قربان‌پور، مدیرصحنه:ابوالفضل افشار، طراح گریم:سودابه خسروی، جلوه ویژه میدانی: عظیم محمدی، جلوه ویژه بصری:مهدیار سزاوار، مدیر تولید:عباس فاتح، عکاس: سمیرا بختیاری، مشاور رسانه ای: زهرا دمزآبادی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.