شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۷

«قحط الرجال» در وزارت ارشاد برای «مدیریت دفتر موسیقی»؛

وزیر ارشاد: هرچه زودتر تکلیف مدیریت دفتر موسیقی را معلوم می‌کنیم!

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سینماپرس: وزیر ارشاد در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر به پرسش خبرنگاران درباره بودجه جشنواره، سرنوشت مدیریت آینده دفتر موسیقی ونحوه برگزاری کنسرت‌ها پاسخ داد.

به گزارش سینماپرس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه آیین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه افزایش بودجه جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: در ماجرای بودجه دوستان ستاد جشنواره موسیقی فجر می‌توانند گواه دهند که از سوی ستاد جشنواره هیچ درخواست مالی ارسال نشده که ما آن را انجام نداده باشیم. اما در زمینه افزایش بودجه جشنواره در دوره‌های بعد حتماً هر اقدامی را انجام خواهیم داد.

وی درباره مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد اسلامی بعد از انتصاب حکم محمد اله یاری در اداره توسعه کتاب معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و صحبت‌هایی که مبنی بر بازگشت این مدیر در دفتر موسیقی مطرح شده، توضیح داد: آقای اله یاری با توجه به سابقه درخشانی که در عرصه مدیریت حوزه کتاب در معاونت فرهنگی داشت، به تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئولیت جدیدی را در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به عهده گرفته است. در عین حال با توجه به ضرورت حضور وی در دفتر موسیقی وزارت ارشاد حین برگزاری جشنواره موسیقی فجر از وی خواستیم که به صورت توامان در این دو سمت حضور داشته باشد.

اسماعیلی گفت: البته طی روزهای گذشته طی ارتباطی که برخی از هنرمندان شریف حوزه موسیقی با ما داشتند، صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت آقای اله یاری در دفتر موسیقی وزارت ارشاد مطرح شده که نشان از رضایت مندی جامعه موسیقی از حضور وی در مدیریت دفتر موسیقی وزارت ارشاد دارد. به هر حال در هفته پیش رو جلساتی را برگزار کرده و هرچه زودتر تکلیف مدیریت دفتر موسیقی معلوم می‌کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جواب سئوال دیگری مبنی بر نحوه برگزاری کنسرت‌ها در روزهای پیش رو اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که تعطیلی در کار نباشد و ما بتوانیم با رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی سویه جدید کرونا نسبت به برگزاری برنامه‌های موسیقایی نیز تعطیلی نداشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.