جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲

رزومه سازی مدیریت برای طیفی از ناآشنایان به فرهنگ؛

«مدیر کل حوزه ریاست سازمان سینمایی» نیامده به «کیش» رفت

یاسر شاه پیری

سینماپرس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی یاسر شاه پیری را که بدون سابقه مشخصی چند ماه پیش مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی شده بود را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، هنوز مشخص نیست که مدیر کل حوزه ریاست سازمان سینمایی با تحصیلات فلسفه دین چطور بعد از شش ماه هنوز نیومده به صورتی بی‌خبر از وزارت ارشاد رفتنی شد و حالا به معاون فرهنگی منطقه ازاد کیش!! رسیده است. انتخابی قابل تامل که بیش از هر چیز خوب است تا جناب مهدی کشاورز که در حکمی یاسر شاه پیری را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش منصوب نموده‌اند؛ در این باره روشنگری بفرمایند و معین سازند که این انتخاب و حضور بنابر چه تخصصی بوده است.

همچنین شنیده شده که یزدان عشیری قرار است جایگزین مدیر اخراجی یا خود رفته از سازمان سینمایی شود و حال آنکه معلوم نیست با مدیریت آشفته رسانه‌ای صورت گرفته در فرایند برگزاری جشنواره فیلم‌ چهلم چه اصراری بر این انتخاب است و با این گونه چینش نیرو توسط محمد خزاعی؛ چه کسی قرار است تا اداره روابط عمومی سازمان سینمایی را در دست بگیرد؟

نظرات

  • سینا ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۰۷:۵۲
    0 0
    بفرمایید قحط الرجال کم از جنس خود والا مدیران بی نام و نشان بسیارند.
  • صادق ۱۴۰۱/۰۴/۲۴ - ۱۷:۴۳
    0 0
    سلام «سینماپرس» را به عنوان مجموعه ای متدین و متشرع می شناسیم. بدون تردید «الغیبه اشد من ازنا» تغییر نکرده و افتراء و ایجاد ابهام نیز از گناه به ثواب تبدیل نشده است. شما که اهل سینما هستید این گونه هتاکی می کنید، آنان که این حوزه را نمی شناسند، می شوند همین کامنت «سینا» در همین صفحه. ایشان نعمت بزرگی می توانست برای قانونمند کردن سازمان سینمایی باشد اما عناصری نظیر «حیدری خلیلی»، «حبشی» و «ایل بیگی» و عناصر مشابه اصرار وی بر تنظیمات ساختاری و رفتار برابر قانون، دستورالعمل ها و مرزبندی ها را برنتافتند. لطفا بررسی کنید و بعد به بقیه راه هتاکی و توهین و افترا را بنمایید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.