یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

با محور انتقاد از تیم مذاکره کننده دولت سیزدهم؛

نطق «وزیر ارشاد دولت حسن روحانی» پس از مدت‌ها «سکوت» باز شد!

ژنرال جنتی و سایه های بنفش تدبیر (1)

سینماپرس: علی جنتی، وزیر ارشاد دولت حسن روحانی بجای پاسخگویی درباره عملکرد فشل و ابتر خود در دولت گذشته که اسباب گسترش شرایط «ولنگاری فرهنگی» در جامعه را پدید آورده بود حالا در توییتی طلبکارانه به انتقاد از تیم مذاکره کننده برجام در دولت سیزدهم پرداخت!

به گزارش سینماپرس، علی جنتی، وزیر ارشاد دولت حسن روحانی که عمده ولنگاری فرهنگی محصول سیاست‌های مدیریتی او بود و تلفیق این ولنگاری با قدرت گرفتن جریان نفوذ سبب شد تا ایشان رفتنی پر از ابهام و همچنان بحث برانگیز از وزارت ارشاد را تجربه نماید و ... حالا پس از مدت ها سکوت به نطق آمده و در توییتی به انتقاد از تیم مذاکره کننده برجام در دولت سیزدهم پرداخت.

جنتی نوشت: «گفته می شود یکی ازموانع توافق برای احیای برجام مخالفت امریکا با حذف سپاه پاسداران از فهرست تروریسم FTO است در حالیکه در دولت دوازدهم خارج ساختن مقام رهبری و نهادهای وابسته به رهبری از تحریم و حذف سپاه از فهرست تروریسم به عنوان پیش شرط هرگونه مذاکره مورد توافق امریکاقرارگرفته بود.» او ادامه داد: «باگذشت یکسال از توقف مذاکرات احیای برجام هیئت مذاکره کننده نه تنها دستاورد جدیدی نداشته بلکه آنچه را که دولت دوازدهم درسایه ورزیده بودن دیپلماتهای خود به دست آورده بود بطورکامل بدست نیاورده است زیرا آنان میدانستند برای احقاق حقوق ملت باچه زبانی باقدرتهای جهانی سخن بگویند.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.