یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

تا ۳خرداد؛

تمدید ثبت‌نام کارت حضور در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران

اندر احوال یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران (۱)

سینماپرس: ثبت‌نام اینترنتی برای دریافت کارت حضور در دوازدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران تا ۳ خرداد تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، دانشجویان و دانش‌آموختگان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترای رشته‌های هنر و هنرهای تجسمی، هنرمندان، دست‌اندرکاران حوزه پویانمایی و… برای دیدن فیلم‌های دوازدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران تا ۳ خرداد ۱۴۰۱ فرصت ثبت‌نام دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir ابتدا عضو سایت و سپس وارد حساب کاربری شوند، در ادامه در قسمت ثبت‌نام درخواست کارت بدهند و فرم بخش واکسیناسیون را تکمیل و بعد از دریافت پیامک (پس از دو هفته) کارت حضور را دریافت کنند.

دبیرخانه جشنواره در عین حال اعلام کرده است: پس از بررسی درخواست‌ها، بر اساس تخصص، تحصیلات مرتبط و تجربه‌های علاقه‌مندان و ظرفیت سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌ها اقدام به اولویت‌بندی و صدور کارت برای علاقه‌مندان خواهد شد.

دوازدهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران در روزهای ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان باید ابتدا عضو سایت و وارد حساب کاربری شوند، سپس در قسمت ثبت‌نام درخواست کارت بدهند و فرم بخش واکسیناسیون را تکمیل و بعد از دریافت پیامک (دو هفته بعد) می‌توانند کارت‌شان را دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.