چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

رئیس رسانه ملی:

به فعالان فرهنگی و سازمان‌های رسانه‌ای در فضای فرهنگی نگاه هم افزا محوری داریم و به عنوان فرصت نگاه می‌کنیم

پیمان جبلی

سینماپرس: رئیس رسانه ملی گفت: بر اساس قانون وظیفه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بر عهده صدا و سیما است.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در برنامه صف اول گفت: آنتن رسانه ملی امانتی است که مردم در اختیار ما قرار دادند. شعار جدید دوره مدیریت جدید رسانه ملی را هویت‌محوری و عدالت‌گستری قرار دادیم، هویت‌محوری به این معناست که ما باید در رسانه ملی هویت‌مدار ملت ایران باشیم. عدالت‌گستری هم به معنای این است که حق هرچیزی در رسانه مورد توجه قرار گیرد.

آقای جبلی در پاسخ به این سوال که صداوسیما چند درصد به نظارت محتوای نمایش خانگی پرداخته، گفت: بر اساس قانون وظیفه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بر عهده صدا و سیما است. نگاه ما به سینما، رسانه‌های مکتوب، نمایش خانگی و فعالان فرهنگی هم‌افزایی محور است.

رئیس صدا و سیما می‌گوید: اگر جایی ملاحظه کنیم در صوت‌ و تصویر خلاف انتظارات مردم، فرهنگ و هنجارها اتفاق می‌افتد قطعا در تعامل با سکوهای انتشار وپلتفرم‌ها سعی می‌کنیم ایرادات را برطرف کنیم اگر تعاملات به نتیجه نرسید از ابزارهای قانونی استفاده می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا ضریب نفوذ رسانه ملی بین مخاطبان بالاست، گفت: این موضوع را فقط ما اعلام نمی‌کنیم، دشمنانمان هم به این ضریب نفوذ در بین مخاطبین باور دارند. وقتی این حجم از حمله رسانه‌ای از سوی رسانه‌های معاند را می‌بینیم، می‌فهمیم که صداوسیما ضریب نفوذ بالایی دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.