چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

با شعار «قصه صدای زندگی است»؛

پوستر «بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون» منتشر شد

پوستر «بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون»

پوستر بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری با طراحی ابوالفضل ملکی منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، ابوالفضل ملکی درباره ایده طراحی پوستر این دوره از جشنواره گفت: ایده این کار بر اساس شعار جشنواره امسال که «قصه صدای زندگی است» شکل گرفت.

وی با اشاره به تصویر پنجره‌هایی که در پوستر دیده می‌شود، ادامه داد: صدای راوی چه درونی باشد و چه بیرونی، تصویری در ذهن ما ایجاد می‌کند که دریچه‌ایست به زندگی. درواقع داستان‌ها و قصه‌ها، پنجره‌هایی هستند که مناظر دیگر از زندگی را به ما نشان می‌دهند و گاهی ما را به زمان و مکان دیگری می‌برند تا حقیقتی را به زبان روایت ارائه دهند.

ملکی افزود: قصه و داستان کمک می‌کند تا هرکس بتواند منظره را ببیند و دریافت خود را داشته باشد.

وی تصریح کرد: در پوستر از تصویرسازی داستان‌های ایرانی و خارجی استفاده شده است؛ شازده کوچولو، حسن کچل و کلاغی که از شخصیت‌های داستان روباه و کلاغ است و به‌عنوان نماد جشنواره قصه‌گویی کانون سال‌هاست در پوسترهای جشنواره استفاده می‌شود.

ابوالفضل ملکی در پایان گفت: طراحی پوستر جشنواره، از ایده‌پردازی تا اجرای نهایی با هدایت و کارگردانی هنری احمد مالکی و سایر همکاران و طراحان تصویرسازش در استودیو شبرنگ، به انجام رسید. تصویرسازی شخصیت‌های پوستر توسط سمیرا خانزادی انجام شد و همکاری و همراهی معاونت فرهنگی کانون، محمد گودرزی‌دهریزی دبیر جشنواره و دست‌اندرکاران روابط عمومی کانون و جشنواره نیز در این مسیر یاری‌مان کرد.

بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذر ۱۴۰۱ هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.