چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

اظهارات قابل تامل «دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر»؛

اتفاقات ناگواری در کشور افتاده/فردی که مسبب این اتفاق بوده و کشور را به حاشیه برده است باید پاسخگوی این اتفاق باشد!

کوروش زارعی در نشست خبری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

سینماپرس: دبیر چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر با واکنش به اتفاقات اخیر گفت: نباید به دشمنان خارجی کشور اجازه داد تا برای ما تصمیم بگیرند، قطعاً خودمان با اتحاد و گفت‌وگو می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم.

به گزارش سینماپرس، موج اظهارنظر هنرمندان و سلبریتی‌ها در رابطه با اتفاقات اخیر بیشتر از قبل شده است، در این شرایط که برخی از هنرمندان با تهدید و ارعاب راضی به موضع‌گیری علیه نظام می‌شوند، برخی هنرمندان از اتحاد و همدلی میان مردم سخن می‌گویند.

در همین رابطه کوروش زارعی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به اتفاقات این روزهای ایران گفت: این روزها اتفاقات ناگواری در کشور افتاده و خاطر ما را آزرده کرده است، همه ما از اتفاقی که برای دختر عزیزمان افتاده ناراحتیم و قطعاً فردی که مسبب این اتفاق بوده و کشور را به حاشیه برده است باید پاسخگوی این اتفاق باشد، همه منتظریم این اتفاق رخ دهد و می‌دانیم که مراجع ذی‌صلاح قانونی در حال پیگیری این موضوع هستند.

وی ادامه داد: به‌عنوان فرزند کوچک ایران از مردم عزیز ایران خواهشمندم که نگذارید دشمنان این مملکت و این کشور و از احساسات پاک و شریف شما سو استفاده کنند، نگذاریم که افرادی که آن‌سوی مرزها هستند برای ما تصمیم بگیرند، ما قطعاً بهتر می‌توانیم با گفت‌وگو مشکلات خود را برطرف و به مسائلمان رسیدگی کنیم.

این هنرمند عرصه بازیگری عنوان کرد: از ملت ایران خواهش می‌کنم باهم متحد باشیم و مثل همیشه، دست در دست یکدیگر خودمان مشکلاتمان را حل کنیم و اجازه به آتش کشیدن پرچم کشورمان را ندهیم، افرادی که این اقدامات را انجام می‌دهند دشمن این ملت و این کشور هستند.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم آرامش خود را حفظ کنید و به مراجع ذی‌صلاح اجازه دهید تا به موضوعات رخ‌ داده رسیدگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.