چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

محسن شایان‌فر:

به تازگی هم به دلیل عارضه‌ی قلبی تحت جراحی قرار گرفتم/مراحل دوم درمان را در بیمارستان می‌گذرانم

محسن شایان فر

سینماپرس: تهیه‌کننده سریال «حکایت‌های کمال» که به دلیل عرضه‌ی قلبی و ریوی در بیمارستان بستری است، وضعیت خود را مساعد عنوان کرد و در عین حال توضیح داد که همچنان در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.

به گزارش سینماپرس، محسن شایان‌فر ـ تهیه‌کننده سینما و تلویزیون ـ در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی وضعیت جسمی خود که از ۱۶ شهریور ماه در بیمارستان بستری است، توضیح داد: این روزها مراحل دوم درمان را در بیمارستان می‌گذرانم و به تازگی هم به دلیل عارضه‌ی قلبی تحت جراحی قرار گرفتم.

این تهیه‌کننده که سریال «حکایت‌های کمال» آخرین کار او در تلویزیون محسوب می‌شود، درباره‌ی فعالیت‌های خود نیز توضیح داد: آخرین کار من در تلویزیون «حکایت‌های کمال» بود و اگر شرایطم مساعد باشد قرار است فیلم سینمایی «سکه‌ شانش» را بسازم.

به گفته‌ی این تهیه‌کننده این کار سینمایی قرار است به کارگردانی سام قریبیان ساخته شود.

محسن شایان‌فر، تهیه‌کننده قدیمی تلویزیون که در بیمارستان بستری است برای عارضه‌ی ریوی تحت درمان است و به گفته‌ی خود ممنوع الملاقات است و طی روزهای آینده فاز دوم مراحله‌ی درمان را می‌گذراند.

محسن شایان‌فر در تلویزیون سریال‌هایی چون «ملکوت»، «خسته‌دلان»، «هست و نیست» و «حکایت‌های کمال» را ساخته است.

محسن شایان فر علاوه بر تهیه کننده به عنوان بازیگر و مجری طرح نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. او بازیگر، فیلم پیشنهاد ۵۰ میلیونی، عشق کافی نیست، شاهرگ، فیلم مقاومت، فیلم سامان، سریال دزدان مادربزرگ و سریال طالب است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.