شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی:

جریان رسانه‌ای «دشمن» تلاش می‌کند فضای مخالفت و اغتشاش را توسعه دهد

سعید رضا عاملی؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی

سینماپرس: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به وحشی‌گری‌های برخی اغتشاشگران، گفت: برپایی اینگونه آشوب‌ها اراده ملت و مسیر انقلاب اسلامی را تخریب نمی‌کند.

به گزارش سینماپرس، پس از فوت مرحومه مهسا امینی تعدادی از اغتشاشگران تحت فشار رسانه‌های بیگانه سعی در ایجاد آشوب در کشور و آسیب رسانی به اموال بیت‌المال و تحریک احساسات و عواطف نسل جوان را داشتند.
در این میان تعدادی از سلبریتی‌ها نیز با دشمنان همگام شده و مردم را به آشوب تحریک کردند.
سعیدرضا عاملی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با فارس، استفاده ابزاری دشمن از حادثه فوت مرحومه مهسا امینی برای ایجاد اغتشاش در کشور را تحلیل کرد.
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در این باره گفت: اغتشاشگرانی که این روزها سعی دارند خیابان‌ها را به آشوب بکشند از جریانات صهیونیستی هستند، این‌ها با سلامت مردم ایران در مقابله هستند و باید هوشیاری اجتماعی نسبت به نیرنگ ها و روش های آنها ایجاد کرد.
وی با اشاره به انجام وحشی‌گری‌ها از سوی برخی اغتشاشگران، اظهار داشت: مامور نیروی انتظامی که حافظ جان و مال مردم است، را با سنگ زدند و به زنان محجبه توهین کردند به طوریکه چادر از سر یک خانم برداشتند، اما باید بدانند که ما از ابتدای انقلاب با این دشمنی‌ها رو به رو بوده‌ایم و برپایی اینگونه آشوب‌ها اراده ملت و مسیر انقلاب اسلامی را تخریب نمی‌کند.
وی همچنین درباره تحریک برخی سلبریتی‌ها تحت فشار رسانه‌های بیگانه گفت: چهره‌های سیاسی، فرهنگی، هنری و ورزشی کشور باید در این مسیر به حل مشکلات بپردازند نه اینکه خودشان نیز تحت فشار و تحریک قرار گرفته و علیه مردم اقدام کنند.
عاملی درباره قوانین مرتبط با حجاب در کشور نیز گفت: ۹۰ درصد مصوبات مربوط به حجاب و عفاف از جنس تعلیم و تربیت، شناخت، تامین انگیزه و عاطفه است و تنها ۱۰ درصد مصوبات جنبه کنترلی دارد که آن هم برای تامین امنیت و حفاظت از سلامت مردم است.
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: برپایی این آشوب‌ها باید مورد بررسی قرار گرفته و آسیب شناسی صورت گیرد که در این زمینه نهادهای فرهنگی و اجتماعی و وزارتخانه‌های مرتبط با تعلیم و تربیت، مسوولیت‌ مهم و محوری دارند.

* تلاش جریان رسانه‌ای دشمن برای توسعه فضای اغتشاش

استاد ارتباطات دانشگاه تهران تاکید کرد: جریان رسانه ای دشمن، تلاش می‌کند فضای مخالفت و اغتشاش را توسعه دهد و احساسات و عواطف نسل جوان را تحریک کند، لازم است روشنگری‌های لازم توسط رسانه ملی صورت گیرد و احترام آن دسته از افرادی که در این ماجرا سوال دارند یا دچار مشکل فکری و روحی شده اند تامین و پاسخگویی صورت گیرد.

عاملی عنوان کرد: عقبه وحشت زایی در اغتشاشات جدید، نظام سلطه گر آمریکا، صهیونیزم اسرائیلی و غربی، انگلیس نیرنگ باز و عمله و ابزار آن حزب منحله کوموله، منافقین که قاتل جمع عظیمی از مردم شریف ایران و همچنین کردهای مظلوم بوده و همواره شکست های بزرگ را تجربه کرده‌اند و سلطنت طلب‌ها بی رمق هستند، این خودخواهی های استعماری نتیجه ای جز شکست برای دشمنان نخواهد داشت و این انقلاب با شکوه پرچم را بدست صاحب الامر خواهد سپرد.

نظرات

  • Hosni ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ - ۱۸:۳۸
    0 0
    چرا پس از ۴۳ سال ما نمیتونیم جوونا رو به اسلامگرایی تحریک کنیم ولی بی‌گانه‌ها میتونن جوونا رو به اسلام ستیزی تحریک کنن؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.