شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

«فتنه ژینا» و انفعال مدیران سینمایی؛

سکوت عجیب و غیرقابل اغماض مدیران سازمان سینمایی در مواجهه با سلبریتی های فتنه گر و آشوب طلب به چه معناست؟

آرم سازمان سینمایی

سینماپرس: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد اظهارنظرهای خارج از عرف، ضد میهنی و بعضا معاندانه برخی سلبریتی های سینمایی و ورزشی در خصوص «فتنه ژینا» بوده ایم؛ سکوتی عجیب در «سازمان سینمایی» حاکم است و مدیران سینمایی که همیشه در خصوص هر مسأله ای اظهارنظر می کردند این روزها در سکوت مطلق به سر می برند؛ سکوتی عجیب و غیرقابل اغماض در مواجهه با سلبریتی‌های فتنه‌گر و آشوب طلبی که حداقل خواست ملت ایران «ممنوع الکاری» همیشگی آن ها در عرصه سینما هستند!

به گزارش سینماپرس محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روزهای اخیر با اشاره به کشف حجاب و اعلام معارضت رسمی طیفی از سلبریتی‌ها با حاکمیت جمهوری اسلامی، به صراحت بیان داشت: دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره حاکمیت قانون است؛ ما در خدمت تمامی اهالی فرهنگ و هنر هستیم و چتر دولت و نظام همه اهالی فرهنگ و هنر را در بر می‌گیرد مگر کسانی که خودشان مصر هستند که زیر این چتر نباشند و بازیگران زنی که کشف حجاب کردند، به این انتخاب جدید رسیدند که تابع قوانین نباشد. ما در حوزه فرهنگ و هنر در خدمت عزیزانی هستیم که ملزم به قانون هستند.

این موضع‌گیری به موقع و قاطعانه وزیر فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی که با حمله برخی سلبریتی‌های معلوم الحال روبرو شد اگر چه می‌تواند مصداقی روشن بر پایان رویکرد «ولنگاری فرهنگی» در عرصه مدیریت فرهنگی کشور قلمداد شود؛ اما متاسفانه عدم همراهی زیر مجموعه‌های وزارت ارشاد و بالاخص مدیران «سازمان سینمایی» را در پی داشت. این در حالی بود که انتظار می‌رفت تا مدیران سازمان سینمایی نیز به دفاع از حیثیت ملی برآمده و در راستای حفظ استقلال کشور و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قاطعانه در مقابل جماعت سلبریتی که سال ها از بودجه بیت المال ارتزاق و از تمام امکانات کشور منتفع شده‌اند بایستند و با موضع‌گیری‌های شفاف و صریح خود، ضمن ابراز همراهی با وزیر محترم ارشاد، از اقدامات عاجل و فوری «سازمان سینمایی» برای خنثی کردن دسیسه جماعت سلبریتی می‌گفتند و ...

اما گویا مدیران سازمان سینمایی به جای آنکه در پی حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند به فکر آینده تهیه‌کنندگی خود در سینما هستند و سعی دارند تا با سکوت امروز خود، آینده شغلی خویش در سینما را تضمین و در بعد از پایان دوران مدیریت محبوب سلبریتی‌ها باشند!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.