سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

«فرشاد مهدی پور» دبیر جدید «کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» شد؛

اسماعیلی: «کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» مجموعه مغتنمی برای نظام به شمار می‌رود

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی در بیست و هفتمین جلسه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با تاکید بر اینکه می بایست در دوره جدید، تمامی ظرفیت های کمسیون فعال شود، گفت: امیدواریم در دوره جدید به اهداف مدنظر قانونگذار در این حوزه دست پیدا کنیم و در نتیجه با همکاری تمامی دستگاه های مرتبط، دوره ای درخشان در کارنامه کمیسیون رقم خورد.

به گزارش سینماپرس، بیست و هفتمین جلسه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و نخستین جلسه کمیسیون با ریاست محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ امروز یکشنبه دهم بهمن ماه در محل این وزارتخانه برگزار شد.

وزیر فرهنگ در ابتدای این جلسه در خصوص اهمیت و جایگاه والای این کمیسیون گفت: کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، مجموعه مغتنمی برای نظام به شمار می‌رود که بر اساس قانون به تصویب رسیده است و تحقق اهداف ترسیم شده آن لازم الاجرا است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از سالها تلاش دبیر سابق کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در خصوص حضور فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ به عنوان دبیر جدید این کمیسیون گفت: آقای مهدی پور از چهره های باسابقه و شناخته شده اهالی رسانه محسوب می‌شود که امیدواریم با توجه به انگیزه های قوی که ایشان برخوردار است، کمیسیون و دبیرخانه آن فعال تر از گذشته عمل کنند.

وزیر فرهنگ با تاکید بر اینکه می بایست در دوره جدید فعالیت کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، تمامی ظرفیت های کمیسیون فعال شود، گفت: امیدواریم در این دوره بتوانیم به اهداف مدنظر قانونگذار در این حوزه دست پیدا کنیم و در نتیجه با همکاری تمامی دستگاه های مرتبط دوره ای درخشان برای کمیسیون رقم خورد.

گفتنی است، بیست و هفتمین جلسه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با دستور جلسه «بررسی موانع اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات»، «تصمیم گیری در خصوص چگونگی ارتقای زیرساخت سامانه» و «بررسی نحوه اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» و با حضور نمایندگانی از نهادهای مرتبط در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.