جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

جانشین فرمانده کل سپاه:

اگر در این زمان پیامبری بودند و می‌خواستند پیام خود را به مردم برسانند، با زبان تصویر و سینما سخن می‌گفتند

علی فدوی

سینماپرس: جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تاثیر جشنواره فیلم مقاومت در جمع خبرنگاران اعلام داشت: باید توجه داشت که تصویر خیلی تاثیر دارد، زیرا مردم دنیا از تصویر استفاده می‌کنند. همانطور که یکی از علما گفتند اگر بر فرض محال حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر نبودند و دراین زمان پیامبری بودند و می‌خواستند پیام خود را به مردم برسانند، با زبان تصویر و سینما سخن می‌گفتند. این نشان دهنده میزان تاثیر تصویر از نوع فیلم و سینماست.

به گزارش خبرنگار اعزامی سینماپرس، سردار علی فدوی از جمله میهمانان افتتاحیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت بود که امروز در محل برگزاری این جشنواره در پتروشیمی مبین حاضر شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تاثیر جشنواره فیلم مقاومت در جمع خبرنگاران اعلام داشت: باید توجه داشت که تصویر خیلی تاثیر دارد، زیرا مردم دنیا از تصویر استفاده می‌کنند. همانطور که یکی از علما گفتند اگر بر فرض محال حضرت محمد(ص) آخرین پیامبر نبودند و دراین زمان پیامبری بودند و می‌خواستند پیام خود را به مردم برسانند، با زبان تصویر و سینما سخن می‌گفتند. این نشان دهنده میزان تاثیر تصویر از نوع فیلم و سینماست.

سردار فدوی افزود: اگر خداوند به افراد متخصص در هنر سینما توفیق دهند و این‌ها در راه درست بیفتند، بسیار خوب است. این جشنواره هفدهمین جشنواره فیلم مقاوت است و باید دائم آن را تقویت کنیم تا تاثیر اساسی و متقابل داشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: هر لحظه در روز و و سال اگر همه جهاد مقاومت را رعایت کنند، جبهه باطل با شکست مواجه می‌شود. در این ۴۴ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ وقت جبهه حق شکست نخورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.