شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خبر داد:

«عرشه ناو شهید رودکی» از ساعت ۲۰ تا ۲۳ چهارشنبه هفدهم اسفندماه پذیرای اختتامیه «جشنواره مقاومت» خواهد بود

ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی

سینماپرس: دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از دعوت روسای قوای سه گانه برای شرکت در آیین پایانی این رویداد که قرار است روی عرشه ناو شهید رودکی برگزار شود خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی سینماپرس، محسن رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی حاضر در عسلویه اظهار داشت: آیین پایانی جشنواره از ساعت ۲۰ تا ۲۳ چهارشنبه هفدهم اسفند برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از جمله میهمانان دعوت شده به آیین پایانی جشنواره به فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هنوز شخصیت‌هایی که قرار است در این آیین حضور داشته باشند دقیق مشخص نشده است.

رفیعی همچنین گفت: تعداد میهمانان حاضر در دهکده مقامت با عوامل اجرایی جشنواره در زمان حاضر نزدیک به ۲۷۰ نفر شامل ۲۰۰ منتخبین بخش‌ها و مابقی اعضای کمیته های مختلف جشنواره است که پیک افزایش جمعیتی از ۱۵ اسفند به بعد به بیش از ۴۵۰ نفر می‌رسد که عمدتا شامل میهمانان داخلی است.

وی افزود: ۷۰ درصد میهمانان خارجی که در مجموع ۷۵ نفر اعم از شخصیت های فرهنگی تا فیلمسازان با قاطبه تهیه کنندگان و کارگردانان را شامی می شوند تاکنون وارد دهکده شده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.