شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

نگاهی به میزان استقبال مخاطبان از فیلم ها طی هفته اخیر؛

«فسیل» همچنان در صدر؛ «غریب» در انتهای جدول/ مدیران چه تدبیری برای ریزش تعداد مخاطبان خواهند داشت؟

سالن سینما

سینماپرس: میزان استقبال مخاطبان از فیلم های روی پرده طی هفته گذشته اندک بود؛ فیلم ها دیگر توان و رمق چندانی برای جذب مخاطب ندارند و معلوم نیست با این شرایط مدیران چه تدبیری برای ریزش تعداد مخاطبان خواهند داشت؟

به گزارش سینماپرس فیلم سینمایی «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی طی هفته گذشته تنها توانست ۲۲۰۰ نفر از مخاطبان را به سالن های سینما بکشاند. این فیلم به همین علت در قعر جدول فروش هفتگی سینماها ایستاد. پس از آن «جنگ جهانی سوم» نیز با حدود ۹۵۰۰ مخاطب توانست دومین فیلم قعر جدولی این هفته باشد.

بر همین اساس و بنا به آمار ارائه شده در سایت سمفا تا ساعت ۱۷ روز جمعه پنجم خرداد ماه «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی با حدود ۱۳ هزار و هفتصد مخاطب در رتبه بعدی قرار گرفت؛ «یقه سفیدها» به کارگردانی شهرام مسلخی به عنوان جدیدترین اثر سینمایی اکران شده حدود ۱۴ هزار و ۶۰۰ مخاطب داشت و «بابا سیبیلو» به کارگردانی ادوین خاچیکیان نیز با حدود ۱۶ هزار نفر مخاطب توانست یک رتبه بالاتر از فیلم مسلخی بایستد.

«دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی حدود ۲۶ هزار مخاطب داشت و «سه کام حبس» سامان سالور نیز توانست حدود ۴۳ هزار نفر از مردم را به سمت سالن های سینما جذب کند. «آهنگ دو نفره» به کارگردانی آرزو ارزانش نیز حدود ۴۵ هزار مخاطب داشت و در نهایت فیلم صدر جدولی سینماها مانند حدود ۲ ماه و نیم گذشته به فیلم «فسیل» به کارگردانی کریم امینی تعلق داشت که یک تنه توانست جور بقیه فیلم های در حال اکران را بکشد و حدود ۲۹۴ هزار نفر مخاطب را در سراسر کشور برای تماشا به سالن های سینما بکشاند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.