دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

برای دوره بیست و هشتم؛

فراخوان «جشنواره تئاتر استان تهران» منتشر شد

جشنواره تئاتر استان تهران

سینماپرس: فراخوان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، فراخوان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران با هدف شناسایی جوانان مستعد، به کارگیری تجربه‌های ارزشمند پیشکسوتان تئاتر استان، رشد و ارتقای فرهنگ و هنر شکوهمند ایرانی- اسلامی و نیز ایجاد امید و نشاط در جامعه منتشر شد.

این رویداد هنری در ۲ بخش مسابقه تئاتر صحنه ای و مسابقه تئاتر خیابانی ویژه گروه‌های شهرستان‌های استان تهران در آذر ماه امسال برگزار خواهد شد.

بر اساس این فراخوان، اولویت‌های موضوعی بیست و هشتمین دوره از جشنواره تئاتر استان تهران عدالت، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، جهاد تبیین و ضرورت آن در این مقطع تاریخی، گفتمان انقلاب اسلامی، ایثار و مقاومت و ارزش‌های انقلاب اسلامی، نقش مذهب در سعادت و تعالی بشر امروز، قهرمانان و اسطوره‌های ملی ایرانی و اسلامی، شناخت و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی (برخوردها و بازخوردها)، ضرورت وحدت و یکپارچگی ملی، مذهبی و قومی، ایثار اجتماعی، بسط و گسترش ارزش های اسلامی و ایرانی (عفاف و حجاب) خواهد بود و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد هنری می‌توانند از ۱۰ مهرتا ۸ آبان ۱۴۰۲ با مراجعه به درگاه این جشنواره به نشانی namayeshi.tehran@gmail.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

طبق ضوابط تعیین شده انتخاب آثار (بازبینی) به شکل اجرای زنده خواهد بود اما در صورت تمایل گروه‌ها می‌توانند از زمان انتشار فراخوان پوشه تصویری نمایش خود را همراه با مستندات اجرای عمومی به دبیرخانه ارائه کنند.

بر اساس گاه‌شمار جشنواره بازبینی آثار از ۱۱ تا ۱۹ آبان ماه انجام می‌شود. به زودی دبیر جشنواره با حکم سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران معرفی خواهد شد.

بیست و هشتمین دوره از جشنواره تئاتر استان تهران از ۱ تا ۶ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.