یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

«میرفرخ هاشمیان» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

فساد سر و ته هنر ما را فرا گرفته/ هنری که این چنین باشد هیچ ثمر و عایدی نخواهد داشت!

میرفرخ هاشمیان

سینماپرس: میرفرخ هاشمیان از جدیدترین فعالیت خود خبر داد و گفت: به تازگی بازی در سریال «بازنده» به کارگردانی امین حسین پور و تهیه کنندگی احسان ظلی پور را به پایان رسانده ام که به زودی پخش آن از پلتفرم فیلیمو آغاز خواهد شد.

میرفرخ هاشمیان که با بازی در فیلم سینمایی «بچه های آسمان» به کارگردانی مجید مجیدی به شهرت رسید و توانست مورد توجه منتقدان و صاحب نظران سینما قرار بگیرد گفت: من سال ها از فضای بازیگری دور بودم البته در سریال «کیمیا» ایفای نقش داشتم اما بیشتر در پشت صحنه فیلم های کوتاه و سینمایی به عنوان طراح صحنه و یا انتخاب کستنیگ فعالیت می کردم تا اینکه بازی در سریال «بازنده» با عنوان قبلی «برای فردا» به من پیشنهاد شد و با توجه به اینکه دیدم نقش جای کار بسیاری دارد با طیب خاطر بازی در این سریال را پذیرفتم و امیدوارم که در هنگام پخش مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: من در «بازنده» ایفای نقش سهراب را بر عهده دارد که نقش بسیار پر چالشی بود. سهراب فردی بود که معتاد به هروئین و شیشه بود و کارگردان دست من را باز گذاشت تا خودم را در فضا قرار بدهم و به میل خودم بازی کنم؛ دلیل این اتفاق هم آن بود که می دانستند من بازیگری هستم که باید در لحظه ضبط در نقشم فرو بروم و قبل از آن نمی توانم زیاد به نقش فکر کنم. البته من دیالوگ را حفظ می کردم و با مهدی رکنی که بازیگردان سریال بود تمرین هم داشتم اما موقع ضبط آنچنان نقشم را ایفا می کردم که باعث شد کارگردان به من اعتماد پیدا کند و دستم را باز بگذارد.

هاشمیان در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه دوباره بعد از بازی در سریال «بازنده» تمام دغدغه‌ام بازگشت به سینما و فعالیت در حیطه بازیگری شده است متذکر شد: این اتفاق در حالی است که متأسفانه می‌دانم دیگر هنر و هنرمند در کشورمان مفهوم واقعی خود را از دست داده است. متأسفانه کسی برای هنر و هنرمند واقعی ارزشی قائل نیست. هنرمندان اغلب بیکار و خانه نشین شده اند و برخی هم صرفاً در مهمانی های شبانه شرکت می‌کنند. متأسفانه به نحوی می‌توان گفت فساد سر و ته هنر ما را فرا گرفته و قطعاً هنری که این چنین باشد هیچ ثمر و عایدی نخواهد داشت و زیاد نمی توان به آن دلخوش و امیدوار بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.