چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

محیط‌های مذهبی پروتکل‌ها و آیین‌نامه‌های گردشگری خاص خود را دارد/ هیات امنای مسجد خودشان ورود کنند!

سید عزت الله ضرغامی

سینماپرس: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: آیین نامه طبیعت گردی تصویب شد. آمار نهایی مسافران نوروزی در پایان رمضان اعلام می شود.

به گزارش سینماپرس، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: آیین نامه طبیعت گردی تصویب شد. آمار نهایی مسافران نوروزی در پایان رمضان اعلام می شود.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان به عنوان پدیده گردشگری امسال انتخاب شده است. استان سیستان و بلوچستان از امنیت بالایی برخوردار است.

ضرغامی: پروژه پارک قیطریه باید با هماهنگی کارشناس میراث فرهنگی جلو رود

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: نامه اداره میراث فرهنگی تهران به شهرداری تهران، موضع وزارتخانه است و پروژه پارک قیطریه باید با هماهنگی کارشناس میراث فرهنگی جلو رود.

وی ادامه داد: درباره ساخت مسجد در پارک از سال‌های قبل مواضعی داشته‌ام که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردم اما این نظر شخصی من است و به عنوان عضو دولت بحث ما شخصی نیست. ما وظایف خود را براساس دستورالعمل‌های وزارت میراث فرهنگی انجام‌خواهیم داد.

تلاش می‌کنیم که ضوابط عفاف در تمام مراکز گردشگری رعایت شود

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری بیان کرد:مسجد نصیرالمولک زیر نظر اداره اوقاف است و راهبرد وزارت گردشگری در این مورد آن است که محیط‌های مذهبی مثل مساجد پروتکل‌ها و آیین‌نامه‌های خاص خود را دارد. اگر هیات امنای مسجد با توجه به حساسیت‌ها نتوانسته‌اند به درستی مدیریت کنند، لازم است که خودشان ورود کنند و کاری کنند که صدایشان شرعی بیشتر رعایت شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.