چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی:

«چهره هنر انقلاب اسلامی» باید در یک فرآیند نخبگانی با مشارکت نخبگان فرهنگ و هنر انقلاب انتخاب شود

اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامـــی

محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی پس از اجرای این بخش ضمن قدردانی از گفت: تلاش ما این بوده که فرآیند چهره هنر انقلاب اسلامی به درست ترین شکل ممکن انجام شود.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آئین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران برگزاری هفته هنر انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان جبهه مقاومت برای آزادی قدس شریف، توضیخ داد: گمان ما بر این است که چهره هنر انقلاب اسلامی باید در یک فرآیند نخبگانی با مشارکت نخبگان فرهنگ و هنر انقلاب انتخاب شود و تلاش ما این بوده که این فرآیند به درست ترین شکل ممکن انجام شود.

وی افزود: در نحوه انتخاب چهره هنر انقلاب تغییراتی انجام شده بود که پیش از این در حوزه رسانه به اطلاع اهالی فرهنگ و هنر رسید و من خواهش می کنم تا در این فرآیند با نقد خود کمک کنید تا به سمت تعالی در شیوه انتخاب حرکت کنیم. این سنت حسنه باید مایه رشد فرهنگ و هنر ایران اسلامی و هنر انقلاب باشد و فکر می کنم با نگاه شما عزیزان چه به صورت غیر عمومی و چه به صورت عمومی در رسانه ها این آیین را ارتقا دهیم.

وی افزود: گمان ما بر این است که حضور اهالی فرهنگ و هنر است که می تواند امتداد مبارک این اتفاق را رقم بزند. البته علاوه بر فرآیند تغییری که ایجاد شده است امسال توفیق این را داشتیم که دامنه بین المللی هنر انقلاب را هم تعریف کنیم. چرا که معتقدیم انقلاب اسلامی و هنر انقلاب یک پدیده فطری است و فکر می کنیم هرکسی که اهل این معنا باشد می‌تواند فطرت پاک خود را پیش روی معارف اسلامی قرار بدهد و می تواند منعکس کننده مفاهیم متجلی هنر انقلاب باشد. امسال فرصت بسیار خوبی برای ما بود که بتوانیم جایزه هنر انقلاب را به صورت بین‌المللی تعریف کنیم و امیدوارم در سال های بعد ارتقا پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.