جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

«سند معماری و شهرسازی» نهایی شده و در آینده نزدیکی ابلاغ می‌شود/ اسناد دیگری هم در دست است!

نمایشگاه کتاب

سینماپرس: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تدوین سند فناوری‌های کوانتومی خبر داد و در عین حال گفت که سند معماری و شهرسازی به زودی از سوی رئیس جمهوری ابلاغ می‌شود.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه روز جمعه در سومین روز از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: آخرین مساله ای که در شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسیر تصویب قرار دارد و مربوط به ساحت علم و فناوری است، سند فناوری های کوانتومی است.

وی افزود: این سند تدوین شده و در ستاد علم و فناوری بخش قابل توجهی از آن به تصویب رسیده و در این ستاد که نهایی شود آن را به شورای عالی انقلاب فرهنگی می بریم و توسط رئیس جمهوری ابلاغ خواهد شد.

حجت‌الاسلام خسروپناه در عین حال گفت: سند دیگری که در شورای معین تصویب شده و طبیعتا مهلت دو هفته‌ای آن باید طی شود و اعضا اگر نکته‌ای نداشته باشند، رئیس جمهوری آن را ابلاغ خواهد کرد، سند معماری و شهرسازی است.

وی اظهار داشت: زحمت اولیه آن را هم شورای هنر انجام داده که زیرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است اما در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

خسروپناه خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، این سند نهایی شده و در آینده نزدیکی ابلاغ می‌شود.

وی در عین حال گفت: اسناد دیگری هم در دست است؛ به عنوان نمونه، سند صنایع دستی که در ستاد فرهنگی – اجتماعی بخش‌هایی از آن به تصویب رسیده و در صورتی که نهایی شد، آن را به صحن شورای عالی می‌بریم و پس از تصویب نهایی، رئیس جمهوری آن را ابلاغ خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.