شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲

«مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

آقای رئیسی سطحی را برای ریاست جمهوری تعریف کرد که تا مدت ها نمی شود شبیه ایشان را یافت

مهدی عظیمی میرآبادی در نوزدهمین جشن مدیران تولید سینمای ایران

سینماپرس: مهدی عظیمی میرآبادی تهیه کننده سینما و مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و همراهان آن‌ها گفت: امیدوارم رئیس جمهور بعدی اگر کار جدیدی انجام نمی دهد مانند دولت قبل از آقای رئیسی فرهنگ و هنر کشور را دچار مشکلات به شدت حاد و اساسی نکند.

مدیر کل اسبق نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه ای در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: آقای رئیسی سطحی را برای ریاست جمهوری تعریف کرد که تا مدت ها نمی شود شبیه ایشان را یافت که برای خدمت به مردم سر از پا نشناسند و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر داشته باشد و بدون ادعا بالاترین خدمت ها را به مردم در کمال مظلومیت و قدرت بکند.

عضو هیأت امنای اسلامی هنرمندان با بیان اینکه آقای رئیسی کشور را از منجلابی که دولت قبل از ایشان به وجود آورده بود نجات داد تصریح کرد: در ارتباط با مسأله فرهنگ به گمان من با توجه به اینکه مشکلات اساسی مملکت و با توجه به اتفاقات دولت های قبلکه معیشت مردم را به شدت دچار مشکل کرده بودند ایشان نتوانست چندان کاری انجام دهد. ایشان آمد و جانفشانی کرد تا کشور را از منجلاب اقتصادی نجات دهد و تلاش های مجاهدانه ایشان قابل تقدیر است. ایشان توانست سقوط شدید کشور از نظر اقتصادی را نجات دهد و ناامیدی مردم را نسبت به کشور بدل به امیدواری کند.

تهیه کننده فیلم های سینمایی «سیب و سلما»، «های پاور» و «عینک» تأکید کرد: تلاش ایشان بارقه امید را در دل مردم زنده کرد که باز هم راهکاری برای امیدواری مردم وجود دارد. ایشان شیب گرانی را کنترل کرد و تمام توش و توان خود را به کار گرفت تا هیچ فرد ایرانی در هیچ کجای کشور پهناورمان مشکل بیکاری و معیشت نداشته باشد.

این کارشناس فرهنگی یادآور شد: اگر آیت الله رئیسی در حوزه فرهنگ چندان اقدامی نداشتند به دلیل این بوده که فکر می کردند جریانات فرهیخته و فرهنگی کشور می توانند خودشان این حوزه را مدیریت کنند و نگرانی هایی که ممکن است در کشور از این بابت گریبان کشور را بگیرد را از بین ببرند. البته متأسفانه بخشی از افرادی که باید فعالیت جدی در این عرصه می کردند توان این کار را نداشتند و در بخش هایی متأسفانه حوزه فرهنگ نقایص جدی داشت.

عظیمی میرآبادی متذکر شد: با توجه به فقدان ایشان که خدمتگزار عزیزی را از دست دادیم طبیعتاً بایستی فرد دیگری ریاست جمهوری را بر عهده بگیرد و امیدوارم هر کس هست از نظر فرهنگی بتواند به موضوعات مهم فرهنگ علاوه بر سیاست و اقتصاد توجه جدی و قابل اعتنایی داشته باشد.

وی با بیان تأکید بر اینکه امیدوارم سایه رحمت و برکت این خادم الرضا (ع) همچنان در قوه مجریه مستولی باشد تصریح کرد: امیدوارم رئیس جمهور بعدی اگر کار جدیدی انجام نمی دهد مانند دولت قبل از آقای رئیسی فرهنگ و هنر کشور را دچار مشکلات به شدت حاد و اساسی نکند.

گفتنی است؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.