چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸

رئیس سازمان صداوسیما:

از علت بازداشت «گروه رسانه‌ای بعثه جمهوری اسلامی» و بازگرداندن آنها به کشور بی اطلاع هستیم/ امیدواریم توفیق انجام فریضه حج در سال‌های آینده برای عزیزان فراهم شود

پیمان جبلی؛ صدا و سیما

سینماپرس: رئیس رسانه ملی گفت: گروه رسانه‌ای در حال انجام وظیفه معمولی و عادی بودند که بازداشت شدند و به بازداشتگاه منتقل شدند.

به گزارش سینماپرس، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در ارتباط زنده با شبکه خبر پیرامون استقبال از گروه رسانه ای اعزامی به حج که به کشور بازگردانده شدند گفت: وظیفه من بود که برای خیر مقدم و عرض خداقوت به همکاران عزیزمان که توفیق زیارت پیامبر اسلام و ائمه بقییع را داشتند و توفیق تکمیل مناسک حج از آنها سلب شد خدمت آنها برسم.

وی ادامه داد: به هر حال همکاران ما در قالب گروه رسانه‌ای بعثه جمهوری اسلامی اعزام شده بودند و در حال انجام وظیفه معمولی و ضبط یک تلاوت قرآن کریم در مسجد النبی بودند که این اتفاق برای آنها افتاد و بازداشت شدند و به بازداشتگاه منتقل شدند، ما هم از علت بازداشت این عزیزان و بازگرداندن آنها به کشور بی اطلاع هستیم.

رئیس رسانه ملی عنوان کرد: وظیفه خودم می‌دانم از همه مراجع رسمی کشور وزارت امور خارجه، نمایندگی ولی فقیه، سفیر کشورمان در عربستان، سازمان حج و زیارت و همه دستگاه‌ها که درطول یک هفته عزیزان در گیر بودند برای حل مشکل پیگیری کردند تشکر و قدردانی کنم.

جبلی خاطر نشان کرد: به همکاران عزیزمان عرض کردم که به شما به خاطر وظیفه شناسی و انجام تکلیف حرفه‌ای که به عهده شما بود و بصیرتی که دارید و توفیقی که خداوند قسمت شما کرد زیارت قبر پیامبر اسلام از شما قدردانی می‌کنم، امیدواریم توفیق انجام فریضه حج در سال‌های آینده برای عزیزان فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.