چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

با اعلام قطع همکاری و تعلیق عضویت؛

هیات رئیسه «خانه سینما» با نایب رئیس یک «پلتفرم نمایش خانگی» تسویه حساب کرد!

خانه خانه سینما

سینماپرس: هیات رییسه خانه سینما در ادامه تسویه حساب سیاسی خود با نایب رئیس یک «پلتفرم نمایش خانگی» از تعلیق عضویت و قطع هرگونه همکاری صنفی و حرفه‌ای صنوف سینمایی با نایب رئیس نماوا خبر داد.

به گزارش سینماپرس، در واکنش به صحبت‌های محمدحسن شانه‌ساززاده نایب رئیس هیات مدیره پلتفرم نماوا که بازیگران و تهیه‌کننده‌های سینمای ایران را به بی‌اخلاقی متهم کرده بود، خانه سینما اطلاعیه‌ای مبنی بر قطع همکاری و تعلیق عضویت وی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص اظهارات خارج از عرف و اخلاق حرفه‌ای آقای شانه‌ساززاده (نایب رئیس هیات مدیره پلتفرم نماوا)، رای شورای صیانت خانه سینما متشکل از سینماگران و حقوقدانان که با بررسی جوانب مختلف این موضوع صورت گرفت، منجر به صدور حکم تعلیق عضویت و قطع همکاری صنوف سینمایی با ایشان تا پایان سال ۱۴۰۴ شد.

در رای صادره ضمن تقبیح سخنان نامبرده چنین آمده:

جامعه اصناف سینمایی عضو خانه سینما حسب مورد نسبت به تعلیق عضویت و عدم همکاری با نامبرده در کلیه امور سینمایی و پلتفرهای نمایش خانگی و امور صنفی تا پایان سال ۱۴۰۴ اقدام نمایند.

هیات رییسه خانه سینما، ضمن نکوهش سخنان خارج از اخلاق نامبرده، تاکید می‌کند حق شکایت فردی در محاکم قضایی برای سینماگران محفوظ است و این رای با توجه به جوانب حقوقی و صنفی جامعه اصناف سینمایی صادر و منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.