چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶

تهیه کنننده «حسینیه معلی»:

عزیزانی که به عنوان مستمع انتخاب می‌شوند در یکی از این روزها باید با لباس مشکی در محل ضبط واقع در کیلومتر ۵ جاده مخصوص حاضر شوند

برنامه «حسینیه معلی»

سینماپرس: تهیه کنننده برنامه «حسینیه معلی» ضمن اعلام آغاز ضبط این برنامه از هفته آینده، گفت: دیروز فراخوان حضور در برنامه به عنوان مستمع را منتشر کرده‌ایم و تا الان بیش از ۲۵ هزار پیامک درخواست برای ما آمده است که مجبوریم با قرعه‌کشی مهمان‌های نهایی را انتخاب کنیم.

به گزارش سینماپرس، تهیه کنننده برنامه «حسینیه معلی» در گفت‌وگو با ایرنا با اعلام این‌که در هر قسمت می توانیم میزبان ۱۲۰۰ نفر از مردم باشیم اظهار کرد: این برنامه ۱۳ قسمتی از ابتدای دهه اول محرم با اجرای نجم‌الدین شریعتی از شبکه سه پخش خواهد شد.

وی با اعلام این خبر که ضبط برنامه از روز ۱۶ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد گفت: عزیزانی که به عنوان مستمع انتخاب می‌شوند، در یکی از این روزها باید با لباس مشکی در محل ضبط واقع در کیلومتر ۵ جاده مخصوص حاضر شوند.

ستودگان گفت: نزدیک ۲۵ هزار پیامک درخواست ارسال شده و بین افراد قرعه کشی می‌کنیم و کسانی که انتخاب شوند مهمان ما خواهند بود. مردم بسیاری مشتاق هستند که در خانه امام حسین(ع) بنشینند.

وی ضمن تایید خبر اجرای نجم‌الدین شریعتی گفت: کارشناسان داوری قطعی نشده اند و ممکن است امسال تغییراتی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.