چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

با پیگیری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی؛

۹۹ اثر به اولین رویداد استارتاپی فیلمنامه‌نویسی رسید

حمایت از تولید فیلم‌نامه و اقتباس در سینمای ایران

سینماپرس: در اولین رویداد استارتاپی فیلمنامه‌نویسی، اعضای هیأت انتخاب از میان حدود هزار اثر ارسال شده به دبیرخانه این رویداد، ۹۹ اثر را انتخاب کردند.

به گزارش سینماپرس، اولین رویداد استارتاپی فیلمنامه‌نویسی قرار است هفته اول تیر برگزار شود. زمستان سال گذشته فراخوان این رویداد منتشر شد که نزدیک به هزار اثر از تهران و سایر استان‌های کشور، به دبیرخانه ارسال شد.

هیأت انتخاب این رویداد متشکل از پوران درخشنده، مهدی سجاده‌چی، محمود اربابی، رضا حیدرنژاد، مهدی احمدی، هومان فاضل، علی مؤذنی، مصطفی رستگاری، محمد باقر قهرمانی و حسین رحیم‌زاده پس از بررسی آثار ارسال شده، ۹۹ اثر را برای ورود به بخش ارائه و مسابقه انتخاب کردند.

این ۹۹ اثر در بخش فیلمنامه کوتاه و فیلمنامه بلند انتخاب شده‌اند. افراد منتخب، در زمان برگزاری رویداد برای سه روز گردهم می آیند و در این سه روز کارگاه‌های آموزشی برای افراد منتخب برگزار می‌شود. صاحبان آثار انتخابی در کارگاه‌ها ایده‌های خود را مطرح کرده تا در کارگاه‌ها بتوانند آن را به طرح برسانند و در روز پایانی نیز آثار برتر با رأی گروه هیأت داوران انتخاب خواهد شد.

«ایده» و یا «خلاصه طرح» گونه‌های سینمایی بلند، کوتاه داستانی و سریال از جمله بخش‌هایی است که علاقه‌مندان از تمام استان‌های کشور در این بخش‌ها آثارشان را برای دبیرخانه رویداد ارسال کرده‌اند.

اولین رویداد استارتاپی فیلمنامه‌نویسی توسط پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تیر سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.