یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷

با پایان دوران نقاهت؛

«مجید قناد» از بیمارستان مرخص شد

مجید قناد در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: سپهر قناد، پسر مجید قناد مجری پیشکسوت گفت: پدرم امروز از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش سینماپرس، پس از بستری شدن مجید قناد در بیمارستان و انجام عمل جراحی مغز او، خبر انتقال این مجری قدیمی به بخش عمومی و بهبودی نسبی منتشر شد. برخی از چهره‌های سینمایی در بیمارستان حاضر شدند و از مجید قناد عیادت کردند.

سپهر قناد، پسر مجید قناد مجری پیشکسوت گفت: پدرم از بیمارستان مرخص شدند و الحمدلله حال عمومی‌اش خوب است روند درمانی ایشان در منزل پیگیری می‌شود.

امروز و پس از اعلام ترخیص شدن قناد از بیمارستان، محسن شایانفر از تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون، یادداشتی در باره تصادف مجید قناد نوشت:

«ماجرای تصادف مجید قناد عزیز شنیدنی است (!)

او در تعطیلات پس از نوروز و در زمان بازگشت از سفر متاسفانه با اتومبیل تصادف کرد که در این میان مادر محترمشان دچار آسیب جدی می‌شود که بحمدالله با پیگیری‌های آقای قناد به سلامتی احوالشان بهبود می‌یابد. از آنجا که ایشان قصد داشت موضوع رسانه‌ای نشود این غم بزرگ را بر دوش کشید تا بحمدالله مادر محترم‌شان بهبود یافت.

ظاهراً ده روز پیش و پس از نزدیک به دو ماه و اندی، خودش دچار مشکلاتی می‌شود که خونریزی داخلی ایشان را روانه بیمارستان می‌کند که طی ده روز گذشته خطر جدی با انجام عمل جراحی توسط پزشکان مرتفع می‌گردد و امروز بحمدالله از بیمارستان به خانه هدایت می‌شود.

بنده در روزهای گذشته، اخبار مربوط به ایشان را می‌شنیدم که راهی بیمارستان شده‌اند؛ پیش خود می‌خندیدم که این خبر فیک از کجا آمده که امروز دریافتم موضوع بستری شدن و عمل جراحی واقعی است.

از همه دوستان می‌خواهم که دستان را به آسمان ببرند و برای شفای کامل او از خدا طلب شفاعت نمایند.»

تصویری از مجید قناد در بیمارستان
مجید قناد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.